Bioshock Infinite: Świetna sprzedaż nowej odsłony kultowej serii

Take-Two Interactive oraz Irrational Games mają ostatnio powody do zadowolenia.

Otóż gra Bioshock Infinite rozeszła się już na całym świecie w ilości 878 tysięcy sztuk, a szacunkowy wynik, jaki tytuł ten osiągnąć powinien do końca roku, zakłada aż 4,5 mln sprzedanych egzemplarzy. Robi wrażenie, prawda? Ciepło przyjęty przez recenzentów i graczy Bioshock Infinite nadal króluje na listach przebojów, zajmując na nich zaszczytne, pierwsze miejsca. Jak widać ta ogromna popularność nowej produkcji studia Kena Levine'a przełożyła się także na wyniki finansowe. W sumie to zasłużenie. Ale do rzeczy...

Nawiązując do wypowiedzi Douga Creutza z agencji analitycznej Cowen & Company, nowy Bioshock od momentu swojej marcowej premiery sprzedał się w ilości 878 tysięcy egzemplarzy. Biorąc pod uwagę fakt, że tytuł zadebiutował na rynku w ostatnim tygodniu ubiegłego miesiąca i od czasu premiery nie minął jeszcze równy miesiąc, to naprawdę imponujący, godny gratulacji wynik.

Reklama

Creutz twierdzi, że osiągniecie tak dużej ilości sprzedanych kopii Bioshocka w tak krótkim odcinku czasowym przekroczyło, nawet o kilkaset tysięcy sztuk oczekiwania samego wydawcy, firmy Take-Two. Według najnowszych analiz, do końca roku gra powinna w sumie znaleźć ponad 4,5 milionów użytkowników (włączając w to zarówno kopie w tradycyjnej, pudełkowej formie, jak i elektronicznej). To kwalifikowałoby najnowszą odsłonę kultowej już serii Bioshock do niesamowitego sukcesu biznesowego.

Nie trudno nie zgodzić się z wyliczeniami przedstawiciela firmy Cowen & Comapny. Bioshock Infinite zasługuje na każdą wydaną na tę grę złotówkę. To zdecydowania nasz aktualny pretendent to otrzymania tytułu Gry Roku 2013. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zagrać, to koniecznie musicie nadrobić zaległości. Jeżeli natomiast wciąż macie jakieś wątpliwości to zapraszamy do lektury naszej recenzji.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BioShock Infinite | Irrational Games | Take-Two Interactive
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy