Battlefield - nową odsłonę tworzy największy zespół w historii

Czyżby Electronic Arts planowało postawić wszystko na jedną kartę? Po imponującym powrocie Battlefielda 2042 nad kolejną odsłoną popularnego shootera pracuje rekordowo duży zespół.

Cztery studia pracują już nad przyszłością Battlefielda. Cały czas za grę odpowiedzialne jest oczywiście przede wszystkim DICE, ale z miesiąca na miesiąc Electronic Arts zapewnia im coraz więcej wsparcia, aby mogli dostarczyć nam kompletną i gotową produkcję. Do tej pory obok DICE pracowali jeszcze Criterion oraz Ripple Effect, tworząc tym samym bardzo imponującą i dużą grupę deweloperów.

Reklama

EA ogłosiło niedawno, że do tej drużyny dołącza jeszcze Motive. Twórcy Dead Space oraz Star Wars: Squadrons porzucili w rezultacie tymczasowo pracę nad swoimi innymi projektami i stanęli obok DICE, aby pomóc im rozwijać dalej przyszłość Battlefielda. Electronic Arts zdaje się stawiać bardzo dużo na jedną kartę i zamiast dywersyfikować swoje portfolio, poświęca czas największym hitom.

Temat ten zaadresował ostatnio CEO EA Andrew WIlson podczas kwartalnego raportu finansowego: “To największy zespół Battlefielda w historii franczyzy. Kilka tygodni temu odwiedziłem zespoły i nie mogłem być bardziej podekscytowany tym, co pokazali i w co mogliśmy zagrać.". Chwilę później dodał również, że spędził sporo czasu z całym zespołem i powstaje podobno “kolejny, niesamowity live service".

Premiera nowego Battlefielda zbliża się nieuchronnie. Nie wiemy jeszcze dokładnie, kiedy to nastąpi, ale siódmy sezon BF-a 2042, Turning Point, który ujrzał światło dzienne w marcu tego roku, to ostatni, jaki DICE zaplanowało w ramach rozwoju swojego najnowszego tytułu. Możemy spodziewać się więc, że prace nad kolejnym Battlefieldem zmierzają do końca i niedługo usłyszymy na jego temat jakieś konkrety.

Samo Electronic Arts może z kolei stosować strategię Activision, o której usłyszeliśmy niedawno ponownie przy okazji kolejnych przecieków. W pewnym momencie studia wydawcy planowały wypuścić na świat remake Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 oraz Donkey Konga, dwa tytuły, które potencjalnie przykułyby sporo uwagi graczy. Activision zrezygnowało jednak z tych projektów w imię Call of Duty.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Battlefield V | EA DICE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy