Battlefield 2042 bije rekordy popularności. Wszystko dzięki akcji promocyjnej

Dobra wiadomość dla fanów DICE. Nowa odsłona Battlefielda wreszcie zaczyna przekonywać do siebie więcej graczy. Na Steamie BF 2042 nigdy nie radził sobie tak dobrze.

O wielkim powrocie Battlefielda 2042 słyszeliśmy kilkukrotnie przez ostatnie pół roku. DICE regularnie wypuszcza nowe aktualizacje, robi zmiany w balansie gry i stara się zachęcić do powrotu więcej graczy. Kolejne sezony, nowe bronie, mapy oraz pojazdy wydawały się doskonałym sposobem, aby pokazać społeczności, jak wiele się zmieniło.

Niestety do tej pory liczba aktywnych graczy Battlefielda 2042 nie odzwierciedlała polepszającego się stanu gry. Przy okazji sezonów widać było wzrosty w populacji serwerów, ale w porównaniu do najpopularniejszych FPS-ów, były to bardzo niewielkie liczby. DICE wciąż czekało więc na moment, aż ich wysiłek zostanie dostrzeżony przez fanów.

Reklama

Wreszcie nastąpiło to podczas niedawnej kampanii Electronic Arts. Wydawca zorganizował darmowy weekend na Steamie, a wraz z nim bardzo kuszącą promocję. Gracze mogli nie tylko za darmo przetestować pełną wersję Battlefielda 2042, ale również kupić go taniej aż o 84%. Aż do 26 października za podstawową edycję nowego BF-a zapłacimy nieco ponad 40 złotych.

Dzięki darmowemu weekendowi Battlefield 2042 pobił swój rekord liczby graczy na Steamie. Zalogowanych w najlepszym momencie było aż 107 376 osób. Co ważniejsze, wielu graczy skusiła najwyraźniej trwająca przecena, bowiem po weekendzie sytuacja prezentuje się równie imponująco. Teraz online jest ponad 80 tysięcy osób.

Większe zainteresowanie nową, usprawnioną wersją Battlefielda 2042 nie wpłynęło jednak znacząco na recenzje. Od listopada 2021 roku gra dorobiła się 165 tysięcy opinii na Steamie, z czego tylko 42% jest pozytywna. Równie mieszane są recenzje z ostatnich 30 dni. Mimo regularnych aktualizacji i bardziej dopracowanej rozgrywki tylko 57% z 12 tysięcy opinii jest pozytywna.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Battlefield 2042 | DICE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama