Assassin’s Creed Shadows będzie hitem? Przedsprzedaż bije rekordy

Po mieszanych odczuciach po premierze Assasin’s Creed Mirage gracze byli ewidentnie spragnieni pełnoprawnej, dużej odsłony serii. Shadows już teraz sprzedaje się podobno świetnie.

Ubisoft wielokrotnie dawał już do zrozumienia, że Assassin’s Creed to jeden z ich flagowców i marka, z którą prędko się nie rozstaną. Valhalla mogła wzbudzić u niektórych pewne wątpliwości i sprawić, że niektórzy kwestionowali przyszłość serii, ale w marce tej drzemie wciąż ogromny potencjał. Doskonałym tego świadectwem może okazać się premiera Assassin’s Creed Shadows.

Reklama

Według informacji Toma Hendersona, znanego insidera, który regularnie informuje o wielu plotkach zza kulis branży gamingowej, nadchodząca odsłona popularnych gier akcji Ubisoftu już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Henderson napisał krótko na Twitterze, że nie ma konkretnych informacji na temat sprzedaży preorderów, ale “nikt z zainteresowanych nie jest nimi rozczarowany".

Wieści te przychodzą do nas zaledwie tydzień po oficjalnej prezentacji gry. Do niedawna Shadows znaliśmy wyłącznie jako “Assassin’s Creed Red". Wiedzieliśmy, że gra istnieje i że marka AC będzie dalej rozwijana, ale na Ubisoft bardzo długo czekał z potwierdzeniem krążących po sieci plotek. Moment ten wreszcie nadszedł i pojawiły się pierwsze materiały z nadchodzącej gry.

Imponuje szczególnie fakt, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje dopiero za pół roku. Do tego czasu zobaczymy jeszcze prawdopodobnie wiele grafik, fragmentów rozgrywki czy materiałów promocyjnych. Każdy z nich ma szansę pokazać Shadows w nowym świetle i potencjalnie zniechęcić niektórych do zakupu.

Tymczasem preordery już teraz cieszą się dużym zainteresowaniem. Dla wielu graczy na Twitterze doniesienia Toma Hendersona nie były większym zaskoczeniem. Ubisoft może przechodzić ostatnio pewien kryzys, a ich premierom nie udało się osiągnąć zamierzonego sukcesu. Assassin’s Creed jest jednak marką samą w sobie, rozpoznawalną w całej branży gamingowej i niemalże gwarancją rozrywki na dziesiątki godzin.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama