Arkane przygląda się funkcji always-online w Redfall

​Feedback graczy dotarł najwyraźniej do Arkane Studios. Twórcy Redfall mogą w przyszłości pozbyć się najwyraźniej zmuszania graczy do ciągłego połączenia z internetem.

Premiera Redfall zbliża się wielkimi krokami. Nowa produkcja twórców Deathloop i Dishonored ma ujrzeć światło dzienne 2 maja 2023 roku na PC oraz Xbox Series X/S. Razem z Starfieldem ma on uczynić rok Microsoftu znacznie lepszym od poprzedniego i wzbudzić nieco entuzjazmu w posiadaczach Xboxów.

Oficjalnie FAQ Redfalla opublikowane w zeszłym miesiącu doprowadziło niestety do sporej kontrowersji wśród graczy wyczekujących debiutu gry. Odpowiedzi ujawniły, że posiadacze Redfall nie będą mogli ograć tego tytułu bez ciągłego połączenia z internetem.

Reklama

Sytuacja ta jest o tyle zaskakująca, że mamy do czynienia z grą single-player. Subskrypcja Xbox Gold nie jest wymagana, ale nawet jeżeli nie chcemy korzystać z żadnych funkcji online, wciąż musimy mieć połączenie z internetem. Chociaż w dzisiejszych czasach dla większości nie będzie to większym problemem, taka decyzja deweloperów budzi wątpliwości.

W rozmowie z Eurogamerem reżyser Redfall Harvey Smith wspomniał na szczęście, że Arkane Studios próbuje aktualnie zaadresować ten problem. Smith stara się podchodzić do tej kwestii z odpowiednią dozą empatii i przyznaje, że są na świecie osoby, które nie mają stabilnego łącza i muszą rozważnie podchodzić do korzystania z internetu. Reżyser nie obiecał gotowego rozwiązania w dniu premiery gry, ale potwierdził, że studio aktywnie pracuje nad tym problemem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Redfall | Arkane Studios
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy