Obiecali cuda, dostaliśmy bubla. Oto największe oszustwa w historii gier

Mężczyzna w niebieskiej koszuli siedzi przy biurku przed monitorem komputera, trzyma klawiaturę nad głową w geście złości. Za nim na ścianie świecą kolorowe neony, na biurku leżą przekąski i napoje.
Kłamstwa branży gier wideo. Premiery, które zawiodły graczy123RF/PICSEL

W skrócie

  • Branża gier wielokrotnie wprowadzała graczy w błąd, obiecując rewolucje, które ostatecznie kończyły się rozczarowaniem.
  • Najgłośniejsze afery dotyczą gier takich jak No Man’s Sky, Cyberpunk 2077, czy Watch Dogs, które nie spełniły zapowiedzi marketingowych.
  • Wydawcy wykorzystują medialny szum i preordery, a konsumenci wciąż ulegają pokusie zakupu przed premierą.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

No Man's Sky - kosmiczne kłamstwo roku

Cyberpunk 2077 - bugpunk z Night City

Aliens: Colonial Marines - kiedy Sega zgasiła światło

Watch Dogs i graficzny downgrade

Anthem - BioWare obiecuje, EA dostarcza

Fable - Molyneux obiecuje… wszystko

Co to mówi o branży i o nas?

Czy branża zmądrzała?

Poczuj klimat Intel Extreme Masters Katowice 2025INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?