Warcraft III - Nieumarli (Budynki)

Budynki

Nekropolia --> Sale Umarłych --> Czarna Cytadela
Koszt: 345 złota150 drewna
Wymagania: Ołtarz Ciemności
HP: 2300
W tej strukturze są szkoleni akolici. Jest to jeden z dwóch budynków, które można postawić na zwykłej ziemi. Budynek ten może zadawać obrażenia jednostką naziemnym oraz latającym.
Zikkurat --> Wieża Duchów
Koszt: 120 złota40 drewna
Wymagania: Cmentarz
HP: 550
Zikkurat, który dostarcza twojej armii pożywienie, może zostać rozbudowany do Wieży Duchów. Wtedy zachowując swoją poprzednią rolę rozszerzy swoje działanie o atak z dystansu. Jest to podstawowa struktura obronna.

Krypta
Koszt: 280 złota50 drewna
Wymagania: brak
HP: 1300
W krypcie są szkolone podstawowe jednostki twojej armii jak Ghul czy Bies podziemia. Budynek ten pozwala również na opracowanie ulepszeń:

  • Kanibalizm - pozwala Ghulą na pożeranie zwłok poległych wojowników, dzięki czemu odzyskują stracone wcześniej punkty HP.
  • Szaleństwo Ghuli - Zwiększa szybkość ataku oraz poruszania się Ghuli.
  • Sieć - Pozwala Biesą Podziemia na łapanie jednostek latających w sieć.
  • Kamienna Postać - Zamienia Gargulca w kamienny posąg zwiększając tym samym jego pancerz oraz przyśpieszając regenerację.
  • Cmentarz
    Koszt: 250 złota
    Wymagania: brak
    HP: 900
    Wybudowanie tej struktury wiąże się głównie z odblokowaniem dodatkowych budynków. Jednak dzięki Cmentarzowi wszystkie jednostki zyskują większe możliwości ataku oraz obrony. Dodatkowo struktura ta dostarcza trupy, które potem dzięki Wozom Mięsa mogą zostać przemienione w szkielety.
    Rzeźnia
    Koszt: 240 złota80 drewna
    Wymagania: Cmentarz i Sale Umarłych
    HP: 1200
    Tutaj można wybudować Wozy Mięsa oraz wyszkolić Plugastwa.
    Świątynia Potępionych
    Koszt: 225 złota80 drewna
    Wymagania: Cmentarz i Sale Umarłych
    HP: 1100
    W Świątyni są szkoleni Nekromanci oraz Banshee. Są tutaj również opracowywane liczne zaklęcia poprawiające zdolności tych jednostek:
    Przeklęty Szał, Okaleczenie, Skorupa Magii i Opętanie.
    Kościelisko
    Koszt: 350 złota125 drewna
    Wymagania: Czarna Cytadela i Dół Ofiarny
    HP: 1500
    Kościelisko służy do pozyskiwania Lodowych Żmijów. Można również tutaj opracować Zamrażające Zionięcie.
    Dół Ofiarny
    Koszt: 200 złota80 drewna
    Wymagania: Sale Umarłych
    HP: 900
    Po dokonaniu z Akolity ofiary staje się on Cieniem.
    Ołtarz Ciemności
    Koszt: 300 złota100 drewna
    Wymagania: brak
    HP: 900
    Bardzo ważny budynek pozwala na wskrzeszanie poległych bohaterów. Nie tracą oni wtedy punktów doświadczenia, ani posiadanych przedmiotów.

    Wstęp

    Budynki

    Jednostki

    Kampania Nieumarłych [2] - Pełznąc

    przez Prochy [1]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Wykopując Trupy [2] Kampania

    Nieumarłych [2] - Wieczne Królestwo [3]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Klucz Trzech Księżyców [4]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Upadek Silvermoon [5] Kampania

    Nieumarłych [2] - Czas Czarnej Skały [6]

    Kampania Nieumarłych

    [2] - Oblężenie Dalaranu [7] Kampania

    Nieumarłych [2] - Pod Płonącym Niebem [8]

    INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy