League of Legends: Riot Games wycofuje się z niepopularnych zmian

Riot Games przyznaje, że zmiany mające na celu usprawnienie systemu nagród nie trafiły w gusta graczy.

Riot Games przyznało, że niedawno wprowadzone zmiany w systemie nagród w League of Legends "nie trafiły w gusta każdego gracza", dlatego zdecydowano się na przywrócenie skrzyń z Hextechem oraz zmniejszenie cen za nowych bohaterów o połowę. Jeszcze w styczniu mówiono, że system nagród stał się niepotrzebnie skomplikowany, ze zbyt wielką liczbą walut, niepotrzebnymi krokami w craftowaniu i zbieraniu nagród oraz nakładającymi się na siebie typami lootu. W celu wprowadzenia niezbędnych usprawnień studio przeniosło większość nagród do przepustki bitewnej. Ale przez to nagrody za podnoszenie poziomów prawie przestały istnieć, co utrudniło nowym graczom zdobywanie nowych bohaterów i skinów.

Reklama

Studio szybko przyznało, że pojawił się problem i obiecało "znacząco poprawić" nagrody dostępne za Niebieską Esencję, ale niektórzy gracze upierali się przy żądaniach powrotu starego systemu, albo przynajmniej powrotu skrzyń z Hextechem. Riot Games najwyraźniej w końcu odpuściło.

Tak więc wraz z pojawieniem się aktualizacji do wersji 25.05, która ma nastąpić w przyszłym tygodniu, skrzynie z Hextechem wrócą do gry. Gracze będą mogli zdobyć 10 skrzyń i kluczy na akt, osiem w ramach darmowych nagród za przepustkę bitewną i dwie kolejne za Honor. Aby "zrobić miejsce" na skrzynie Hextech, niektóre spośród nagród z przepustki bitewnej zostaną połączone, choć Riot twierdzi, że nie planuje zmieniać ogólnej sumy Niebieskiej Esencji, jaką można zdobyć w przepustce, a jedynie zmienia ją pomiędzy nagrodami. Zapowiedziano również, że skrzynie zdobyte w ramach przepustki bitewnej i z wykorzystaniem Honoru będą dokładnie tymi samymi skrzyniami jak te zdobywane w ramach Mistrzostwa.

Jeśli chodzi o nowych czempionów, Riot przyznaje, że jest świadome, iż zbudowanie swojego wachlarza postaci jest dla nowych osób trudne i aby gra pozostała dostępna dla wszystkich, nowa aktualizacja ma wprowadzić zmniejszenie ceny za nowe postaci o połowę. Zmiany będą dotyczyły także skinów. Niektóre, jak nowy skin dla Mordekaisera, zostają wręcz opóźnione, a łączna liczba nowych skinów w sezonie zostanie ograniczona, by twórcy mogli poświęcić więcej czasu na ich lepsze dopracowanie.

Jednym słowem, mamy do czynienia z całkiem pokaźnymi zmianami. Zapewne i tak znajdą się gracze nie dość usatysfakcjonowani, ale ogólna reakcja społeczności na przywrócenie skrzyń i zmniejszone ceny czempionów wydają się być pozytywne. I na tym nie koniec dobrych wiadomości - szef studia, Andrei "Meddler" van Roon zapowiedział we wpisie na Reddicie, że gracze, którzy kupili nowego bohatera w ramach wersji 25.4 mogą się skontaktować z supportem, by otrzymać połowę wydanej Niebieskiej Esencji.

Zespół tworzący grę zapowiedział w serwisie X, że pracuje nad wypuszczeniem aktualizacji do wersji 25.05 na środowisko testowe jeszcze dzisiaj, ale ostrzega, że niektóre szczegóły nie będą pokrywały się ze zmianami wyszczególnionymi w aktualizacji deweloperskiej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: League of Legends
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na