Diablo 4 w wersji alpha spotyka się z pozytywnym odbiorem

Do premiery Diablo 4 zostało jeszcze oczywiście sporo czasu. Właśnie trwają jednak zamknięte testy i według ostatnich doniesień odczucia graczy względem kolejnej odsłony serii są bardzo pozytywne.

Diablo 4 to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier dla fanów Action RPG. Do dyskusji włączyło się dzięki ostatnim sukcesom Path of Exile ze swoim sequelem, ale jest to projekt prawdopodobnie jeszcze bardziej odległy. Gracze ARPG mają tym samym ręce pełne roboty i liczą na powrót Diablo w wielkim stylu oraz zrekompensowanie zaniedbanej i dawno porzuconej już przez większość fanów trójki.

Wątpliwości względem Diablo 4 wzbudziła oczywiście ostatnio premiera Diablo Immortal. Gra okazuje się przynosić duże zyski Blizzardowi i jakościowo wypadła dosyć pozytywnie nawet jako leniwy port na PC. Gracze Diablo 3 czy Path of Exile negatywnie zareagowali jednak na monetyzację i wśród społeczności pojawiły się pytania, czy sukces Immortal nie zachęci Blizzarda do podobnego podejścia do Diablo 4.

Reklama

Część obaw może rozwiać tweet Jasona Schreiera. Aktualnie trwa zamknięta alpha Diablo 4 dla bardzo wąskiej grupy graczy. Wszyscy podpisali oczywiście NDA i nie mogą zdradzać wiele informacji na temat gry, ale ogólne wrażenie zdają się być pozytywne. Niestety nie wiemy, jak duży fragment gry mają do dyspozycji albo jakimi klasami grają.

Jak słusznie zauważył również jeden z użytkowników pod tweetem Schreiera, pozytywne wrażenia wzbudzało również Diablo Immortal. Słyszeliśmy plotki o tym, że na początku była to gra pozbawiona niemalże jakichkolwiek agresywnych mikropłatności. Pomysły na wyciąganie z graczy jak największej ilości pieniędzy przyszły dopiero później.

Trudno oczywiście takie drobne plotki traktować jako zwiastun powrotu świetności Diablo. Dobrze jednak wiedzieć, że czwórka jest we właściwym stanie, ma grywalny build i powoli zmierza w kierunku premiery.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Blizzard Entertainment | Diablo 4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama