NVIDIA na targach Gamescom 2021
NVIDIA jest obecna na wirtualnych targach w Kolonii w Niemczech. Co pokaże na Gamescom 2021?
NVIDIA ogłosiła, że wraz z premierą Strażników Galaktyki Marvela 26 października, wersja na PC będzie dostępna z efektami ray tracingu i NVIDIA DLSS, zapewniając graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia na PC.
Dying Light 2 Stay Human ukaże się w grudniu i będzie wspierać technologię NVIDIA DLSS, a także zawierać takie efekty jak odbicia ze śledzeniem promieni, globalne oświetlenie i realistyczne cienie.
W czerwcu ogłoszono, iż NVIDIA jest oficjalnym partnerem graficznym Battlefield 2042, a gra będzie obsługiwać NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Battlefield 2042 wspiera mnóstwo technologii GeForce RTX, dostarczając wielbicielom tego tytułu niezapomniane wrażenia z gry.
Na targach Gamescom ujawniono, że Battlefield 2042 będzie przez ograniczony czas dołączany przy zakupie wybranych komputerów stacjonarnych i laptopów z GeForce RTX.
NVIDIA wydała właśnie aktualizację NVIDIA Reflex, która zawiera optymalizacje dla gier opartych na silniku Unity oraz ulepszenia trybu Boost. Pierwsze dwa tytuły, które zostaną zaktualizowane to Rust i Escape From Tarkov, dwie niezwykle popularne gry wieloosobowe zbudowane na silniku Unity. W Escape from Tarkov opóźnienie zostało zmniejszone do 58% (z 38%), a Rust do 51% (z 38%).
Premiera Myst 26 sierpnia z technologią NVIDIA DLSS i odbiciami opartymi na ray tracingu. Wsparcie dla NVIDIA DLSS może ponad dwukrotnie zwiększyć wydajność w grze. Myst integruje również DLSS z trybem VR, umożliwiając rozgrywkę w klasyczną grę logiczną w oszałamiającej rozdzielczości 4864 x 2448 przy zachowaniu 90 klatek na sekundę, co zapewnia płynność rozgrywki i złudzenie wciągania w świat gry.
GRIT to nowa gra typu battle royale osadzona na Dzikim Zachodzie, która wystartuje 1 września we wczesnym dostępie z obsługą NVIDIA DLSS. Technologia ta pozwoli zwiększyć wydajność nawet o 60% w 4K. Zobacz to w akcji w nowym filmie porównawczym DLSS.
SYNCED: Off Planet zostanie uruchomiony z NVIDIA DLSS oraz odbiciami i cieniami opartymi na ray tracingu. NVIDIA DLSS zwiększy wydajność bez poświęcania jakości obrazu. Dzięki połączeniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS, gracze korzystający z kart GeForce RTX zyskają niezrównane wrażenia z gry SYNCED: Off Planet! Zobacz nowy zwiastun z rozgrywki.
Bright Memory: Infinite będzie miało premierę pod koniec 2021 roku z technologią NVIDIA DLSS i ray tracingiem - odbicia, cienie, efekty kaustyki i globalnego oświetlenia. Zobacz nowy zwiastuni z rozgrywki.
Loopmancer zostanie uruchomiony z technologią NVIDIA DLSS i wykorzystującymi ray tracing odbiciami, cieniami i globalnym oświetleniem. Zobacz nowy zwiastun rozgrywki.
Chivalry 2 zyskuje wzrost wydajności z DLSS.
Faraday Protocol obsługujący DLSS już w dniu premiery, oferuje dzięki temu wydajność zwiększoną nawet o 75% w rozdzielczości 4K.
Niedawno firma NVIDIA uruchomiła obsługę NVIDIA DLSS w Proton, umożliwiając graczom korzystającym z Linuksa granie w gry z interfejsem API Vulkan przy użyciu technologii NVIDIA DLSS - DOOM Eternal, No Man’s Sky i Wolfenstein: Youngblood. W przyszłym miesiącu wsparcie zostanie rozszerzone na dziesiątki gier DirectX 11 i DirectX 12, w tym Control, Cyberpunk 2077, Death Stranding, F1 2020, Mechwarrior 5: Mercenaries i Necromunda: Hired Gun.
Osiem nowych myszy zostało przetestowanych i uzyskało certyfikat zgodności z systemem Reflex. Podłączenie myszy zgodnej z NVIDIA Reflex do monitora z technologią NVIDIA Reflex Latency Analyzer umożliwia pomiar opóźnień w systemie "kliknij, aby wyświetlić".