Marvel’s Guardians of the Galaxy startuje z NVIDIA DLSS i ray tracingiem
NVIDIA ogłosiła, że wraz z premierą Strażników Galaktyki Marvela 26 października, wersja na PC będzie dostępna z efektami ray tracingu i NVIDIA DLSS, zapewniając graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia na PC.
Marvel’s Guardians of the Galaxy łączy oryginalną fabułę i elektryzującą rozgrywkę dla jednego gracza z awangardową estetyką. Dzięki dodaniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS pecetowi gracze będą mogli cieszyć się świetną atmosferą tego niezwykłego wszechświata oraz rozgrywką w jeszcze wyższej wydajności.
Dying Light 2 Stay Human otrzymuje NVIDIA DLSS i ray tracing
Dying Light 2 Stay Human ukaże się w grudniu i będzie wspierać technologię NVIDIA DLSS, a także zawierać takie efekty jak odbicia ze śledzeniem promieni, globalne oświetlenie i realistyczne cienie.
Nasza współpraca z NVIDIA pomogła nam stworzyć grę, która zapewnia prawdziwie wciągające wrażenia graczom Dying Light 2. Ray tracing zwiększa realizm naszego bezlitosnego, zainfekowanego świata, podczas gdy technologia NVIDIA DLSS zapewnia ogromny wzrost wydajności bez poświęcania jakości obrazu, dzięki czemu gracz nie przegapi absolutnie niczego podczas swojej podróży.
Battlefield 2042 w zestawie z komputerami stacjonarnymi i laptopami z GeForce RTX
W czerwcu ogłoszono, iż NVIDIA jest oficjalnym partnerem graficznym Battlefield 2042, a gra będzie obsługiwać NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Battlefield 2042 wspiera mnóstwo technologii GeForce RTX, dostarczając wielbicielom tego tytułu niezapomniane wrażenia z gry.
Na targach Gamescom ujawniono, że Battlefield 2042 będzie przez ograniczony czas dołączany przy zakupie wybranych komputerów stacjonarnych i laptopów z GeForce RTX.
Dzięki przełomowemu zestawowi technologii NVIDIA jesteśmy w stanie uczynić Battlefield 2042 najbardziej zaawansowanym technologicznie tytułem serii Battlefield w historii. NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex zapewniają maksymalną wydajność, jakość obrazu i najniższą latencję, zapewniając najwyższą jakość rywalizacji. Jesteśmy podekscytowani współpracą z firmą NVIDIA jako naszym oficjalnym partnerem platformy graficznej PC. Umożliwiło to zaprezentowanie działań wojennych na bezprecedensową skalę i z dynamicznie zmieniającym się polem bitew.
Escape from Tarkov i Rust otrzymują optymalizację Reflex
NVIDIA wydała właśnie aktualizację NVIDIA Reflex, która zawiera optymalizacje dla gier opartych na silniku Unity oraz ulepszenia trybu Boost. Pierwsze dwa tytuły, które zostaną zaktualizowane to Rust i Escape From Tarkov, dwie niezwykle popularne gry wieloosobowe zbudowane na silniku Unity. W Escape from Tarkov opóźnienie zostało zmniejszone do 58% (z 38%), a Rust do 51% (z 38%).
Premiera Myst 26 sierpnia z technologią NVIDIA DLSS i odbiciami opartymi na ray tracingu. Wsparcie dla NVIDIA DLSS może ponad dwukrotnie zwiększyć wydajność w grze. Myst integruje również DLSS z trybem VR, umożliwiając rozgrywkę w klasyczną grę logiczną w oszałamiającej rozdzielczości 4864 x 2448 przy zachowaniu 90 klatek na sekundę, co zapewnia płynność rozgrywki i złudzenie wciągania w świat gry.
Odpowiedzialnością, którą bierzesz na siebie, gdy remasterujesz klasyczną grę taką jak Myst, jest przeniesienie wizualnej wierności tej gry na wyższy poziom. Ray tracing pozwala graczom przeżyć ulubione momenty Myst w zupełnie nowym świetle, a technologia NVIDIA DLSS zapewnia płynną wydajność podczas podróży nowej generacji graczy w przeszłość.
GRIT to nowa gra typu battle royale osadzona na Dzikim Zachodzie, która wystartuje 1 września we wczesnym dostępie z obsługą NVIDIA DLSS. Technologia ta pozwoli zwiększyć wydajność nawet o 60% w 4K. Zobacz to w akcji w nowym filmie porównawczym DLSS.
Aby wygrać na Dzikim Zachodzie, zawsze potrzebujesz najlepszej broni przy boku. NVIDIA DLSS to najlepsza broń dla graczy, ponieważ zapewnia maksymalną wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu możesz dosiąść i pokonać wszystkich rewolwerowców na swojej drodze.
Więcej wiadomości o grach na Gamescom 2021 od firmy NVIDIA
SYNCED: Off Planet zostanie uruchomiony z NVIDIA DLSS oraz odbiciami i cieniami opartymi na ray tracingu. NVIDIA DLSS zwiększy wydajność bez poświęcania jakości obrazu. Dzięki połączeniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS, gracze korzystający z kart GeForce RTX zyskają niezrównane wrażenia z gry SYNCED: Off Planet! Zobacz nowy zwiastun z rozgrywki.
Bright Memory: Infinite będzie miało premierę pod koniec 2021 roku z technologią NVIDIA DLSS i ray tracingiem - odbicia, cienie, efekty kaustyki i globalnego oświetlenia. Zobacz nowy zwiastuni z rozgrywki.
Loopmancer zostanie uruchomiony z technologią NVIDIA DLSS i wykorzystującymi ray tracing odbiciami, cieniami i globalnym oświetleniem. Zobacz nowy zwiastun rozgrywki.
Chivalry 2 zyskuje wzrost wydajności z DLSS.
W Chivalry 2 chcieliśmy, by nasi gracze poczuli atmosferę ogromnych bitew, ze zderzającymi się mieczami, płonącymi strzałami i rozległymi oblężeniami zamków. NVIDIA DLSS gwarantuje, że w trakcie bitwy nasi gracz zawsze uzyska maksymalną wydajność i wierność wizualną.
Faraday Protocol obsługujący DLSS już w dniu premiery, oferuje dzięki temu wydajność zwiększoną nawet o 75% w rozdzielczości 4K.
Niedawno firma NVIDIA uruchomiła obsługę NVIDIA DLSS w Proton, umożliwiając graczom korzystającym z Linuksa granie w gry z interfejsem API Vulkan przy użyciu technologii NVIDIA DLSS - DOOM Eternal, No Man’s Sky i Wolfenstein: Youngblood. W przyszłym miesiącu wsparcie zostanie rozszerzone na dziesiątki gier DirectX 11 i DirectX 12, w tym Control, Cyberpunk 2077, Death Stranding, F1 2020, Mechwarrior 5: Mercenaries i Necromunda: Hired Gun.
Osiem nowych myszy zostało przetestowanych i uzyskało certyfikat zgodności z systemem Reflex. Podłączenie myszy zgodnej z NVIDIA Reflex do monitora z technologią NVIDIA Reflex Latency Analyzer umożliwia pomiar opóźnień w systemie "kliknij, aby wyświetlić".









