NVIDIA na targach Gamescom 2021

​NVIDIA jest obecna na wirtualnych targach w Kolonii w Niemczech. Co pokaże na Gamescom 2021?

Marvel’s Guardians of the Galaxy startuje z NVIDIA DLSS i ray tracingiem

NVIDIA ogłosiła, że ​wraz z premierą Strażników Galaktyki Marvela 26 października, wersja na PC będzie dostępna  z efektami ray tracingu i NVIDIA DLSS, zapewniając graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia na PC.

Dying Light 2 Stay Human otrzymuje NVIDIA DLSS i ray tracing

Dying Light 2 Stay Human ukaże się w grudniu i będzie wspierać technologię NVIDIA DLSS, a także zawierać takie efekty jak odbicia ze śledzeniem promieni, globalne oświetlenie i realistyczne cienie.

Battlefield 2042 w zestawie z komputerami stacjonarnymi i laptopami z GeForce RTX

W czerwcu ogłoszono, iż NVIDIA jest oficjalnym partnerem graficznym Battlefield 2042, a gra będzie obsługiwać NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Battlefield 2042 wspiera mnóstwo technologii GeForce RTX, dostarczając wielbicielom tego tytułu niezapomniane wrażenia z gry.

Reklama

Na targach Gamescom ujawniono, że Battlefield 2042 będzie przez ograniczony czas dołączany przy zakupie wybranych komputerów stacjonarnych i laptopów z GeForce RTX.

Escape from Tarkov i Rust otrzymują optymalizację Reflex

NVIDIA wydała właśnie aktualizację NVIDIA Reflex, która zawiera optymalizacje dla gier opartych na silniku Unity oraz ulepszenia trybu Boost. Pierwsze dwa tytuły, które zostaną zaktualizowane to Rust i Escape From Tarkov, dwie niezwykle popularne gry wieloosobowe zbudowane na silniku Unity. W Escape from Tarkov opóźnienie zostało zmniejszone do 58% (z 38%), a Rust do 51% (z 38%).

Premiera Myst 26 sierpnia z technologią NVIDIA DLSS i odbiciami opartymi na ray tracingu. Wsparcie dla NVIDIA DLSS może ponad dwukrotnie zwiększyć wydajność w grze. Myst integruje również DLSS z trybem VR, umożliwiając rozgrywkę w klasyczną grę logiczną w oszałamiającej rozdzielczości 4864 x 2448 przy zachowaniu 90 klatek na sekundę, co zapewnia płynność rozgrywki i złudzenie wciągania w świat gry.

GRIT to nowa gra typu battle royale osadzona na Dzikim Zachodzie, która wystartuje 1 września we wczesnym dostępie z obsługą NVIDIA DLSS. Technologia ta pozwoli zwiększyć wydajność nawet o 60% w 4K. Zobacz to w akcji w nowym filmie porównawczym DLSS.

Więcej wiadomości o grach na Gamescom 2021 od firmy NVIDIA


SYNCED: Off Planet zostanie uruchomiony z NVIDIA DLSS oraz odbiciami i cieniami opartymi na ray tracingu. NVIDIA DLSS zwiększy wydajność bez poświęcania jakości obrazu. Dzięki połączeniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS, gracze korzystający z kart GeForce RTX zyskają niezrównane wrażenia z gry SYNCED: Off Planet! Zobacz nowy zwiastun z rozgrywki.

Bright Memory: Infinite będzie miało premierę pod koniec 2021 roku z technologią NVIDIA DLSS i ray tracingiem  - odbicia, cienie, efekty kaustyki i globalnego oświetlenia. Zobacz nowy zwiastuni z rozgrywki.

Loopmancer zostanie uruchomiony z technologią NVIDIA DLSS i wykorzystującymi ray tracing odbiciami, cieniami i globalnym oświetleniem. Zobacz nowy zwiastun rozgrywki.

Chivalry 2 zyskuje wzrost wydajności z DLSS.

Faraday Protocol obsługujący DLSS już w dniu premiery, oferuje dzięki temu  wydajność zwiększoną nawet o 75% w rozdzielczości 4K.

Niedawno firma NVIDIA uruchomiła obsługę NVIDIA DLSS w Proton, umożliwiając graczom korzystającym z Linuksa granie w gry z interfejsem API Vulkan przy użyciu technologii NVIDIA DLSS - DOOM Eternal, No Man’s Sky i Wolfenstein: Youngblood. W przyszłym miesiącu wsparcie zostanie rozszerzone na dziesiątki gier DirectX 11 i DirectX 12, w tym Control, Cyberpunk 2077, Death Stranding, F1 2020, Mechwarrior 5: Mercenaries i Necromunda: Hired Gun.

Osiem nowych myszy zostało przetestowanych i uzyskało certyfikat zgodności z systemem Reflex. Podłączenie myszy zgodnej z NVIDIA Reflex do monitora z technologią NVIDIA Reflex Latency Analyzer umożliwia pomiar opóźnień w systemie "kliknij, aby wyświetlić".

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: NVIDIA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama