GungHo pracuje nad nowym Puzzle & Dragons

Na Puzzle & Dragons GungHo zarobiło już ponad miliard dolarów. W jaki sposób japoński gigant zamierza wyciągnąć ze swojego hitu jeszcze więcej?

Choć Puzzle & Dragons nie znalazło sobie jeszcze miejsca na europejskim rynku gier mobilnych, w Stanach Zjednoczonych i Japonii produkcja ta zbija niemałe kokosy. Połączenie mechanizmów taktycznego jRPG-a i zręcznościowo-logicznej gry match-3 okazało się strzałem w dziesiątkę, a Puzzle & Dragons stało się niedawno najbardziej dochodową produkcję mobilną wszech czasów.

Japonia, czyli główne źródło dochodów GungHo, uznawana jest za bardzo dynamiczny rynek - to, co dziś sprzedaje się najlepiej, jutro może trafić na dno. Dlatego GungHo stara się nie tylko przytrzymać swoich graczy krótkimi eventami tematycznymi, ale i przekonać nowych, rozbudowując bazowy produkt. Do zapowiedzianego dziś "Puzzle & Dragons W" twórcy odnoszą się jako "pół-sequel", nie będzie on bowiem zupełnie nową odsłoną gry, a aktualizacją z masą dodatkowej zawartości.

Reklama

Najważniejsza nowość w Puzzle & Dragons W to drugi tryb rozgrywki, nazywany aktualnie "Tamadora Mode".  Wcielając się w potwora typu Tamadora, gracze będą mogli wziąć udział w zmodyfikowanej wersji oryginalnego Puzzle & Dragons - z o wiele większym nastawieniem na puzzle, czyli element match-3, a mniejszym na branie udziału w walkach na styl jRPG-ów.

Wspomniane Tamadory ubierać będziemy w zbroje, hełmy i rękawice, uzyskując w ten sposób dodatkowe bonusy w trakcie rozgrywki (np. usuwające wszystkie bloczki danego koloru). Twórcy wspominają o możliwości współpracy kilku wyekwipowanych w ten sposób stworków - chwilowo nie podają jednak żadnych konkretów.

Poza tym, drugi tryb rozgrywki w Puzzle & Dragons W korzystać będzie z paska staminy - zużywanej z każdą sekundą gry, a napełnianej albo poprzez usuwanie z planszy serduszek, albo... "magiczne kryształy", czyli klasyczną, wewnętrzną walutę. GungHo zapowiada, że pierwszy build wersji "W" udostępniony zostanie bezpłatnie najbliższej wiosny.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na