Funko w tarapatach. Czy popularne figurki znikną ze sklepów?

Logo sklepu Biedronka z charakterystyczną biedronką oraz fragment wózka zakupowego z logo sklepu Action, trzymanego przez osobę w alejce sklepowej.
W ofercie dyskontów typu Biedronka, Lidl czy Action regularnie pojawiały się kolejne dropy figurek Funko. Fani mogli zgarnąć prawdziwe perełki w całkiem niezłych cenachAFP

Widmo niewypłacalności

Istnieją poważne wątpliwości co do naszej zdolności do kontynuowania działalności w niezakłócony sposób w ciągu najbliższych 12 miesięcy
fragment oficjalnego komunikatu Funko.

Brak zapotrzebowania?

Iskierka nadziei

Osiągnęliśmy solidne wyniki w trzecim kwartale 2025 roku - sprzedaż netto była zgodna z naszymi wewnętrznymi założeniami, a marża brutto i zysk operacyjny znacząco przewyższyły oczekiwania. Kluczowym czynnikiem wzrostu była linia Bitty Pop!, która trafiła na listę Top Toy 2025 sieci Walmart. Nasza wysoka marża brutto to także efekt szybkiego wdrożenia na początku roku strategii łagodzenia skutków ceł
Josh Simon, CEO w Funko.
Zaczynając od błyskawicznych premier, takich jak związanych z "K-popowe łowczynie demonów" - w przypadku której będziemy jednym z nielicznych licencjobiorców obecnych na półkach w tym sezonie świątecznym - intensyfikujemy działania, by w ekspresowym tempie przekładać dzieła popkultury na gotowe produkty
Josh Simon, CEO w Funko.

Scenariusz ostateczny

Nowy serial Prime Video nie zachwyci nikogo. "Like a dragon: Yakuza" powstała bez powoduINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?