World of Warcraft: Konsolowa wersja nie powstanie

​Activision Blizzard przedstawia nowy dodatek Dragonflight do World of Warcraft i zapowiada, że nie trwają prace nad konsolową wersją podstawowej wersji gry. Podczas niedawnego wywiadu z Ionem Hazzikostasem IGN zapytał, czy gra Activision Blizzard otrzyma w przyszłości port na konsolę.

Hazzikostas szczerze mówił o przyszłości World of Warcraft, stwierdzając, że gra jest "od podstaw zaprojektowana na PC". Kolejnym problemem związanym z graniem w World of Warcraft na konsolach, jest konieczność ciągłych aktualizacji, które poprawiają i dostosowują kolejne aspekty gry. Wprowadzanie dodatków na wszystkich platformach jest dla producentów niezwykle uciążliwe. Pisaliśmy już o tym przy okazji nowego Gwinta od CD Projekt RED.

Reklama

World of Warcraft był tworzony z myślą o PC-tach

Hazzikostas przyznał także, że nie wszystkie dodatki są udane i gracze po prostu polecają sobie nawzajem te, które warto pobrać, by lepiej doświadczać przygód w świecie Warcrafta. Nowe dodatki i przynależność World of Warcraft do PC mają wpłynąć na rozwój społeczności i zachowanie ducha, jaki od zawsze towarzyszył tytułowi.

World of Warcraft nie jest i nie będzie opracowywany na konsole. Nie zmieni tego nawet dodanie możliwości obsługi padem, która i tak jest dość problematyczna. Gracze, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z tym olbrzymim MMO, muszą niestety zadowolić się rozgrywką przy ekranie monitora.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: World of Warcraft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy