World of Warcraft: Dragonflight. Garść informacji o pierwszym sezonie dodatku
Nowa ekspansja do World of Warcraft ma się dobrze i działa bez zarzutów. Po kilku tygodniach rozgrzewki przyszedł czas na debiut pierwszego sezonu i solidną porcję nowej zawartości. Nadchodzą raidy, dungeony i areny.
Podobnie jak w przypadku każdej aktualizacji World of Warcraft, data premiery zależy od regionu. W Europie pierwszy sezon rozpocznie się 13 grudnia. Na serwery trafi aktualizacja, a po jej pobraniu oraz zalogowaniu się do gry można rozpocząć przygodę w nowym contencie.
Początek Dragonflighta zostanie wykorzystany przez Blizzard do niemałego eksperymentu. Po dwóch tygodniach od premiery światło dzienne ujrzą wszystkie trzy poziomy trudności nowego raidu. Plan debiutu poszczególnych poziomów raidu Vault of the Incarnates prezentuje się w rezultacie następująco:
- 13 grudnia - Normal, Heroic i Mythic Vault of the Incarnates
- 20 grudnia - pierwsze skrzydło Raid Finder Vault of the Incarnates
- 3 stycznia - drugie skrzydło Raid Finder Vault of the Incarnates
- 17 stycznia - trzecie skrzydło Raid Finder Vault of the Incarnates
Podobnie jak we wszystkich sezonach Shadowlandsów, w pierwszym sezonie Dragonflighta dostępne będzie łącznie osiem dungeonów w ramach Mythic+. W nowym dodatku zdecydowano się jednak na połączenie czterech starszych aktywności, z poprzednich ekspansji z nowymi dungeonami, które wprowadził Dragonflight.
Pula dungeonów pierwszego sezonu wygląda następująco:
- Ruby Life Pools
- The Nokhud Offensive
- The Azure Vault
- Algeth’ar Academy
- Halls of Valor (Legion)
- Court of Stars ()
- Shadowmoon Burial Grounds (Warlords of Draenor)
- Temple of the Jade Serpent (Mists of Pandaria)
Mechanika Great Vaulta w Dragonflighcie pozostaje w dużej mierze niezmieniona. Główną różnicą jest fakt, że Mythic+ będzie wymagał ukończenia dungeona co najmniej na poziomie 20, żeby w kolejnym resecie zdobyć najlepsze możliwe nagrody.
Poza tym sam system działa dokładnie tak samo. W każdą środę będzie odbywał się tygodniowy reset, a w Great Vaulcie gracze będą mogli znaleźć przedmioty do wzięcia, których poziom i liczba będzie zależny od aktywności wykonanych w poprzednim tygodniu. Im wyższy poziom trudności tych aktywności, tym silniejszy ekwipunek.