Reklama

Weedcraft Inc: Polski tycoon przedstawia marihuanę jako wielki biznes

​Amatorzy bakania z Devolver Digital oraz entuzjaści porannego blanta z warszawskiego Vile Monarch (Crush Your Enemies, Oh...Sir!) ogłaszają, że kwitnący rynek legalnej marihuany doczeka się swojego pierwszego tycoona z prawdziwego zdarzenia - Weedcraft Inc.

Gra zostanie wydana na PC w 2019 roku i weźmie pod lupę biznes marihuany w Stanach Zjednoczonych, dotykając tematów produkcji i sprzedaży, ale też aspektów politycznych oraz kulturowych w skomplikowanej relacji między Ameryką i tą kłopotliwą, niezwykłą rośliną. Za grą stoi hard rockowe studio growe Vile Monarch, założone przez osoby współodpowiedzialne za This War of Mine oraz zasilone talentem twórców maczających palce m.in. w serii Wiedźmin, Hard West czy Shadow Warrior 2.

Przyszli magnaci zielarscy będą musieli uważnie zarządzać swoimi zasobami przy hodowli i dystrybucji, kultywować rośliny czy krzyżować ze sobą różne ich odmiany, aby stworzyć nowe, przycięte pod gusta wyrobionej klienteli. Do pozostałych obowiązków graczy należeć będzie pielęgnowanie personelu oraz pielenie konkurencji. Zupełnie jak w życiu, biznes związany z trawką to mnóstwo okazji i jeszcze więcej problemów. Policja i politycy nie pozostaną obojętni na decyzje graczy, skupionych na dążeniu do maksymalizacji wzrostu i minimalizacji ryzyka.

Reklama

Weedcraft Inc przedstawia trudny i kontrowersyjny temat we wnikliwy i niebanalny sposób, oferując wachlarz urozmaiconych scenariuszy, pełnych unikalnych postaci, w miarę rozwoju imperium stających po stronie graczy i przeciwnej. Trzymanie się z politykami, opłacanie glin, walka o dostęp do terapeutycznej marihuany czy wykorzystywanie systemu prawnego - wszystkie obrane kroki prowadzą tylko w jednym kierunku: zamiany zielonego w zielone. Ścieżkę dźwiękową tworzą czołowi polscy producenci hip hopowi, m.in. DJ Eprom (Sztigar Bonko, współpraca z Fiszem i Emade, czy Tym Typem Mesem) i ES.CE.

Premierą gry można się będzie zajarać w 2019 roku.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama