Wasteland 2: Nikt nie zagra tak samo jak ty

Brian Fargo, założyciel inXile, które pracuje nad grą Wasteland 2, wypowiedział się w wywiadzie dla Rock, Paper, Shotgun na temat tego, jak odmienna w ich produkcji będzie rozgrywka dla każdego gracza.

Jak oznajmił, to niemożliwe, żeby dwie osoby przeszły Wasteland 2 w ten sam sposób.

"Pamiętaj, że możesz zabić kogokolwiek w całej grze. Samo to jest wielkie. Jeżeli ktoś dołączy do twojej drużyny, możesz go wyrzucić, zabić, cokolwiek zechcesz. Są całe sekwencje, których nie zobaczysz, bo go wykluczyłeś" - powiedział Fargo.

"I trzeba sobie z tym radzić. Nie ma żadnego zastępstwa - nie dołączy do ciebie później żaden NPC, który będzie funkcjonował jak ten poprzedni. Nie ma go. Po prostu tego nie zobaczysz" - dodał założyciel inXile.

Twórcy chcą sprawić, że dwie osoby grające w Wasteland 2 przeżyją dwie różne przygody.

"To nie będzie prawdziwa reaktywność, jeżeli tego nie zrobimy. W przeciwnym razie, to będzie zwyczajny trik, po którym na końcu i tak dostaniecie to samo. Tak nie będzie. W Wasteland 2 niemożliwością będzie, żeby dwie osoby doświadczyły dokładnie tego samego" - stwierdził Fargo.

Gra, w której wybory naprawdę mają znaczenie dla przebiegu? Gdzie możemy się podpisać?

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Wasteland 2 | inXile Entertainment | RPG
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy