W Fallout 76 nie zabraknie "spektakularnych" błędów

​Pomysł na Fallout 76, przenoszący klasyczną serię całkowicie w realia sieciowe, nie wszystkim fanom szczególnie się podoba. Sytuacji nie poprawi zapewne wystosowany przez twórców komunikat, w którym deweloperzy z góry przepraszają za błędy, których nie usunięto przed debiutem.

Wiele wskazuje na to, że zapłacimy pełną cenę za produkcję, którą określić można raczej jako program Wczesnego Dostępu, a startujące dzisiaj testy wersji beta to raczej narzędzie marketingowe do napędzenia sprzedaży przedpremierowej niż okazja na wprowadzanie ostatnich szlifów i poprawę jakości.

"Zazwyczaj po latach pracy kończymy grę, wydajemy ją i robimy sobie przerwę. W przypadku Fallout 76 mamy wrażenie, że jeszcze nie skończyliśmy, ale dotarliśmy dopiero do linii startu, za którą zaczyna się prawdziwa praca" - napisano w komunikacie, opublikowanym w serwisie społecznościowym Twitter.

Reklama

"Wszyscy wiemy, że przy grach o naszej skali i przy oferowanych systemach, zawsze pojawiają się nieprzewidziane błędy i problemy. Biorąc pod uwagę to, co robimy z Fallout 76, zdajemy sobie sprawę, że narażamy was wszystkich na nowe, spektakularne problemy, na które nikt z nas wcześniej się nie natknął" - czytamy dalej w tym zachęcającym liście otwartym.

Jak dodaje Bethesda, niektóre problemy są doskonale znane dla deweloperów: jak spadki wydajności w niektórych obszarach, jeśli na miejscu pojawi się więcej postaci graczy. Inne błędy trzeba jednak znaleźć i tym właśnie zajmą się gracze, kupujący ten tytuł za 60 dolarów.

Kreatywnie nazwana B.E.T.A. (Będę Ewaluować Testową Aplikację) pojawi się najpierw na Xbox One, już we wtorek, 23 października. Tydzień później, 30 października, ukaże się na PlayStation 4 i PC. Jednym z głównych celów będą testy obciążeniowe. W związku z tym serwery nie będą działały przez 24 godziny na dobę, lecz będą dostępne w określonych godzinach.

W kolejnych przedziałach czasowych gra może działać od czterech do ośmiu godzin. "Naszym głównym celem jest koncentracja jak największej liczby graczy w tych okienkach. Następnie naprawiamy to, co trzeba, i ponawiamy cały proces, począwszy od dnia rozpoczęcia fazy B.E.T.A. aż do kilku dni przed premierą" - wyjaśnia Bethesda.

Wzorem wielu innych odsłon serii, przygodę zaczniemy w bezpiecznych korytarzach Krypty 76, gdzie stworzymy postać, którą poprowadzimy następnie na Pustkowiu. Miejscem akcji będą górzyste Appalachy na wschodzie Stanów Zjednoczonych.

Gwarancją przystąpienia do testów jest wyłącznie złożenie zamówienia przedpremierowego na grę. Na konsolach potrzebna jest dodatkowo aktywna subskrypcja Xbox Live Gold lub PlayStation Plus. Wszelkie zgromadzone postępy przeniesiemy do pełnej wersji, debiutującej 14 listopada.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fallout 76
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy