VR-owa wersja gry Blair Witch od Incuvo VR w niespełna 12 godzin zwróciła koszty produkcji

​Blair Witch VR, najnowsza produkcja przenosząca graczy do świata wirtualnej rzeczywistości, okazała się hitem na popularnej platformie Oculus. Pierwszoosobowy horror psychologiczny dopier co zadebiutował w wersji na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2, a już w niespełna 12 godzin gra zwróciła jej twórcom wszystkie koszty produkcji i marketingu.

Za port VR, jednego z najpopularniejszych tytułów od Bloober Team SA, odpowiada niezależne studio gamingowe Incuvo VR.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery Blair Witch VR, która miała premierę wczoraj. Nasza VR-owa odsłona jednego z najgłośniejszych tytułów od Bloober Team. Odzyskała zwrot wszystkich kosztów produkcyjnych i marketingowych w niespełna 12 godzin od rozpoczęcia sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja przeniesienia do VR pierwszoosobowego horroru psychologicznego o rozbudowanej fabule przypadła do szerokiemu gronu odbiorców. Niewątpliwie jest to atrakcyjny tytuł na spędzenie czasu podczas Halloween. Zachęcamy graczy do zapoznania się z produkcją i zatracenia się w mrocznej historii detektywistycznej" - informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA.

Reklama

Akcja gry toczy się w 1996 roku w pobliżu Burkittsville w stanie Maryland, gdzie bez śladu znika mały chłopiec. Gracz wciela się więc w rolę Ellisa, byłego policjanta, który dołącza do poszukiwań dziecka. Policyjne śledztwo zmienia się w koszmar, w którym gracz musi zmierzyć się z własnymi lękami oraz z wiedźmą z Blair - tajemniczą istotą, która nawiedza las Black Hills.

Blair Witch VR pojawiło się na rynku 29 października. Gra dedykowana jest na popularny sprzęt VR od marki Facebook - gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Projekt powstał na zlecenie Bloober Team SA, autora marki Blair Witch.

"Współpraca z Bloober Team pozwoliła dotrzeć VR-owej wersji gry do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama produkcja obroniła się koncepcją, która wymaga od graczy wielu przemyśleń i obrania odpowiedniej strategii. Gra bada także reakcje graczy na strach i stres" - dodaje Andrzej Wychowaniec.

"W przyszłości w planach mamy także produkcję własnych tytułów VR-owych, bazujących na znanych IP. Jednocześnie cieszę się, że aktualnie jesteśmy zaangażowani w wiele ciekawych projektów dot. portingu popularnych tytułów, przenoszących je do świata Virtual Reality, zwłaszcza przy obserwowaniu pozytywnego odbioru przez graczy - mówi prezes Incuvo. - Jest to dla nas budujące, również w kontekście aktualnie tworzonej VR-owej wersji Green Hell. Ambitny projekt survivalowy zadebiutuje na platformach VR w drugim półroczu 2021" - dodaje Wychowaniec.

Incuvo SA jeszcze w tym roku zamierza wejść na rynek NewConnect. Studio niedawno złożyło Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Blair Witch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy