Ubisoft ogłosił sukces marki Assassin's Creed. Rekordowy przychód
Assassin's Creed to popularna marka generująca wydawcy niemały przychód i to mimo głosów krytycznych dotyczących ostatnich epizodów. Francuski wydawca ujawnił, że AC przez 12 miesięcy do 31 marca 2021 roku odnotował rekordową sprzedaż.
Łączne przychody serii wzrosły o 50% względem poprzedniego, niesamowitego rezultatu osiągniętego w roku obrotowym 2012-2013. Yves Guillemot, szef Ubisoftu, przemawiając do inwestorów podczas konferencji poświęconej całorocznemu sprawozdaniu finansowemu potwierdził, iż ogromny wkład w ten sukces włożył najnowszy epizod Assassin's Creed: Valhalla.
Przyczynił się do tego także AC: Oddysey i udostępniona dla gry dodatkowa zawartość. "To, co obserwujemy w przypadku Assassins's Creed, to doskonały przepis na sukces i dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć katalog popremierowej treści, by uczynić całość najsilniejszą marką" - powiedział Yves Guillemot.
Assassin's Creed to nie jedyna licząca się franczyza dla Ubisoftu, na tej liście są jeszcze m.in. Far Cry czy Watch Dogs. Natomiast do AC: Valhalla zadebiutowało ostatnio nowe DLC - Gniew Druidów, który zbiera jak na razie mieszane oceny.
Chociaż nie wszyscy są tak sceptycznie nastawieni, a recenzent serwisu PushSquare stwierdził, że to jeden z najlepszych dodatków do Assassin's Creed w historii. Rozszerzenie wchodzi w skład Przepustki Sezonowej albo wersji Gold Edition. Można je kupić oddzielnie, ale należy wówczas zapłacić 99,90 złotych. Nie jest to więc raczej opłacalny interes i lepiej zainwestować w Season Passa bądź lepszą edycję.
Marcin Jeżewski - ITHardware.pl