Twórcy Destiny 2: Lightfall przyznali, że niektóre modyfikacje się nie sprawdziły

​Ponad miesiąc po premierze nowego dodatku do Destiny 2 przyszedł czas na przemyślenia i podsumowania. W nowym poście na blogu gry Bungie zaadresowało część kontrowersji wokół debiutu Lightfall.

Fani Destiny 2 mają za sobą dosyć burzliwy miesiąc. Premiera Lightfall początkowo spotkała się z bardzo dużą krytyką ze strony społeczności. Kampania zawiodła większość graczy, a kierunek, w jakim zdecydowano się powędrować z fabułą Destiny 2 negatywnie zaskoczył miłośników lore.

Reklama

Potem gracze zaczęli jednak zapoznawać się z resztą gry, kwestia kampanii odeszła w zapomnienie i opinie na temat Lightfall stawały się coraz bardziej pozytywne. Strand okazał się jedną z najlepszych i najbardziej satysfakcjonujących subclass w grze, a zmiany quality-of-life i usprawnienia w tworzeniu buildów spotkały się ze sporym entuzjazmem ze strony graczy.

Jednym z najbardziej kontrowersyjnych tematów stał się w rezultacie Guardian Rank, nowy system mający na celu ułatwić odróżnienie graczy doświadczonych od nowicjuszy. W ostatnim poście na blogu Destiny 2. Bungie zgodziło się z większością swoich fanów i przyznało, że nowy system zasługuje na większe zmiany i nie wykonuje on zadania, jakie oryginalnie powierzali mu deweloperzy.

Sama koncepcja Guardian Rank wydaje się całkiem dobra. Wśród wyzwań gwarantujących wyższe rangi znajdują się bardzo trudne zadania, których nie ukończy większość graczy, nawet tych bardziej doświadczonych. Wiele osób negatywnie zareagowało na fakt, że ranga będzie resetowana razem z zakończeniem sezonu i wszyscy zostaną sprowadzeni do tego samego poziomu. Do Bungie dotarł najwyraźniej ten feedback i w niedalekiej przyszłości powinniśmy spodziewać się kolejnych zmian do systemu Guardian Rank.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bungie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy