Twórca Battlefielda 3 chce "przedefiniować" jeden z gatunków

David Goldfarb to człowiek, który od dwóch lat pracował w Overkill Software, gdzie był producentem Paydaya 2, a wcześniej był członkiem DICE i maczał palce m.in. w Battlefieldzie 3 i Mirror’s Edge. Teraz postanowił spróbować działalności na własną rękę i utworzył swoje studio.

Goldfarb nie jest już członkiem Overkill Software, ale wbrew oczekiwaniom nie udał się na urlop, tylko ruszył z własnym przedsięwzięciem, zakładając nowe studio. Nazwa nowej firmy nie jest jeszcze znana, ale w rozmowie z serwisem Polygon developer stwierdził, że chciał spróbować czegoś nowego i zająć się projektem, nad którym miałby całkowitą kontrolę.

"Wiedziałem, że kiedyś będę chciał zrobić coś swojego. Nie ważne, z kim współpracuję: nie chcę już robić gier innych ludzi, bez względu na to, jak dobre by one się później nie okazały. Im większe są firmy (w których się pracuje), tym bardziej zmniejszają one twój potencjał. To stała zasada. Nie są złe, po prostu tak się dzieje" - mówi Golfarb.

Reklama

Goldfarb podkreślił, że nie chce już być członkiem dużego zespołu, a woli pracować z mniejszą ekipą. Zaznacza przy tym, że zamierza usunąć się z rynku wysokobudżetowych tytułów, koncentrując się na niewielkich, niezależnych projektach.

Niestety szczegóły debiutankciej produkcji nowego studia nie są znane. Goldfarb podkreśla jednak, że chce znaleźć gatunek, który mógłby "przedefiniować", zaznaczając przy tym, że nie chce podążać indyczym trendom i nie zrobi kolejnej MOBY czy gry z komiksową lub "pikselowatą" grafiką.

CD Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy