Traffic Puzzle z 1 milionem dolarów przychodu w ciągu pierwszych 8 tygodni

​Huuuge Publishing, nowa dywizja Huuuge Games - popularnego dewelopera mobilnych gier free-to-play czasu rzeczywistego, znanego ze światowych produkcji reprezentujących gatunek social casino, Huuuge Casino oraz Billionaire Casino - podzieliła się informacjami dotyczącymi przychodów ze swojego pierwszego tytułu opublikowanego we współpracy z zewnętrznym studiem.

Jednocześnie Huuuge ogłosiło swój budżet na inwestycje wydawnicze do końca 2019 roku w wysokości ponad 200 milionów dolarów.

Traffic Puzzle (Android) zostało stworzone przez rodzime studio Picadilla. Jest to gra logiczna free-to-play, match-3 reprezentująca zupełnie nowe podejście do swojego gatunku. Gracze mogą cieszyć się świeżą rozgrywką łączącą w sobie elementy match-3 z zagadkami, okraszoną widowiskowymi dodatkami. Traffic Puzzle wypełnione jest atrakcyjnymi i relaksującymi, lecz zawsze zaskakującymi poziomami, specjalnymi nagrodami oraz boosterami podczas levelowania na wyższe poziomy doświadczenia. 

Reklama

Od swojego debiutu w Google Play gra wygenerowała ponad 1 milion dolarów przychodu w zaledwie osiem tygodni. Jeszcze w tym miesiącu tytuł trafi także do sklepu App Store.

Huuuge Publishing zapewnia spersonalizowaną pomoc dla gier free-to-play, włączając w to inwestycję w sam tytuł, działania UA, feedback, analitykę z wykorzystaniem własnych, zaawansowanych narzędzi, które codziennie otrzymują ponad 10 terabajtów danych; QA, optymalizację pod ASO/SEO, a także dzielenie się specjalistyczną wiedzą.

Huuuge ma do dyspozycji jeden z największych zespołów marketingowych w branży - składający się z ponad 50 klasowej światy specjalistów przygotowujących wysublimowane rozwiązania dla gier z gatunku casual, aby pomóc im w rywalizacji na szybko rosnącym globalnym rynku elektronicznej rozrywki. Roczne wydatki Huuuge na reklamy i pozyskiwanie graczy przekraczają 100 milionów dolarów, co przekłada się na 2 miliardy reklam wyświetlanych każdego miesiąca.

Posiadając bardzo dobre, długofalowe relacje z właścicielami największych platform do dystrybucji gier (Apple, Google, Amazon, Facebook), Huuuge Publishing zapewnia możliwie najbardziej optymalne wsparcie dla gier.

Firma ciągle zachęca do współpracy twórców gier z gatunku casual. Najbliższa okazja do spotkania odbędzie się przy okazji Big Indie Pitch podczas Gamescom 2019. Jednak na tym możliwości kontaktu się nie kończą. W celu uzyskania informacji na temat kooperacji zainteresowani deweloperzy mogą także odwiedzić oficjalną stronę www.huuugepublishing.com.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy