The Last of Us jest jednym z najczęściej oglądanych seriali w historii HBO Max
Nowy raport finansowy Warner Bros Discovery doskonale podkreśla sukces serialu The Last of Us. Adaptacja gry Naughty Dog dotarła do milionów użytkowników i zapisała się w historii HBO Max.
Do niedawna historię The Last of Us mogli docenić wyłącznie gracze. Większość posiadaczy PlayStation produkcje Naughty Dog jednogłośnie uznawano za świetne i regularnie polecano je jako świadectwo tego, że gry nie polegają na bezmyślnym bieganiu i strzelaniu.
Ostatnio The Last of Us stało się inspiracją dla przedstawicieli innej branży. Sony postawiło większy nacisk na adaptowanie swoich ekskluzywnych gry, a jednym z pierwszych tego przykładów jest właśnie popularny tytuł Naughty Dog. Premiera serialu głośnym echem rozeszła się po całym świecie, produkcja HBO zebrała bardzo dobre recenzje, a odbiór produkcji wpłynął nawet pozytywnie na sprzedaż gry.
Ostatni raport finansowy Warner Bros. Discovery w liczbach pokazuje, jak duży sukces odniosło The Last of Us. Serial dotarł jak na razie do 30 milionów użytkowników HBO Max. Była to najpopularniejsza produkcja w Europie oraz Ameryce Łacińskiej, a lepszy wynik w historii platformy osiągnęły wyłącznie siódmy i ósmy sezon Gry o Tron.
Co ciekawe, HBO Max jest wciąż niedostępne w Wielkiej Brytanii, gdzie The Last of Us oglądano na platformie Sky. Oglądalność serialu w Europie oraz łączna liczba użytkowników, do których udało się dotrzeć HBO jest więc w praktyce jeszcze większa.