The Elder Scrolls Online: Odpoczniemy od grindu

"Zabij 20 jaszczurek, przebiegnij całą krainę i roznieś ulotki, a potem wróć po kolejne zadania, bo mimo że mamy ludzi i zasoby, to nam się nie chce" - ten schemat dobija wszystkich weteranów MMO.

Jeśli jednak wierzyć słowom jednego z twórców The Elder Scrolls Online, gra ma wyzwolić nas od mozolnego grindu.

Pracujemy, by wiele rzeczy nie opierało się na grindowaniu, przez które rozumiem powtarzalną aktywność z niewielkim prawdopodobieństwem sukcesu, trzeba jednak zrozumieć, że niektórzy ludzie inaczej definiują grind" - powiedział w wywiadzie dla MMORPG.com Paul Sage, dyrektor kreatywny gry.

"Wielu graczy lubi zajęcia wymagające mało uwagi, podczas których socjalizują się w grze. Chcemy się upewnić, by i takie znalazły się w naszej grze" - dodał Sage.

Jak nastawiacie się na The Elder Scrolls Online w obliczu powyższej - oraz poprzednich - zapowiedzi?

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: The Elder Scrolls Online | Bethesda | MMO
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy