The Division 3 oficjalnie zapowiedziane. Ubisoft wybrał nowego producenta marki

Ubisoft właśnie rozwiał wszelkie wątpliwości dotyczące przyszłości The Division. Jeżeli obawialiście się o zakończenie głównej serii na drugiej części, możecie odetchnąć z ulgą.

The Division to jeden z najpopularniejszych looter shooterów na rynku. Chociaż lata świetności drugiej odsłony minęły lata temu, w charakterystycznym dla siebie stylu Ubisoft cały czas wspiera grę regularnymi aktualizacjami. Dzięki temu przez ostatnie lata wokół The Division udało się zbudować oddaną, zaangażowaną w rozwój gry społeczność.

Marka ta cieszy się najwyraźniej wystarczającą popularnością, aby zachęcić Ubisoft do wsparcia kolejnych tytułów. Od dłuższego czasu wiemy już, że marka Tom Clancy’s poszerzy się o The Division Resurgence oraz Heartland. Pierwszy z nich to tytuł mobilny, a drugi jest spin-offem z elementami extraction shooterów i PvPvE.

Reklama

Właśnie okazało się jednak, że Ubisoft ma w zanadrzu jeszcze jedną niespodziankę. Francuski wydawca wyznaczył właśnie nowego Executive Producera marki Tom Clancy’s The Division. Jego zadaniem będzie opieka nad wszystkimi grami w tym świecie. Przy okazji tego oświadczenia poinformowano, że jednym z tych tytułów jest The Division 3.

Niestety z informacji prasowej dowiadujemy się o bardzo wczesnym etapie produkcji. Za The Division 3 ma dalej odpowiadać Massive Entertainment, ale aktualnie studio wciąż buduje zespół do tego projektu. Na trzecią część przyjdzie nam więc prawdopodobnie trochę poczekać i nie jest to prawdopodobnie gra, której pierwsze trailery zadebiutują w przyszłym roku.

Warto mieć również na uwadze fakt, że Massive Entertainment ma ręce pełne roboty. Już 7 grudnia światło dzienne ujrzeć ma Avatar: Frontiers of Pandora, a już w 2024 roku może zadebiutować Star Wars Outlaws. Oczekiwania względem obu tych tytułów są bardzo duże i studio będzie musiało jakoś pogodzić ten fakt z początkiem pracy nad The Division 3.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy