Takiego makaronu jeszcze nie było. Promuje go znana marka

To nie żart - w menu graczy może pojawić się nowy przysmak - makaron firmowany przez PlayStation.

Makaron, dostępny obecnie w brytyjskiej sieci sklepów internetowych Ocado, jest efektem współpracy producenta makaronu, Pasta Garofalo oraz PlayStation. Makaroniki (nie mylić ze słodyczami) są w kształcie kultowych oznaczeń przycisków na padzie do PlayStation, czyli kółka, krzyżyka, kwadratu i trójkąta. Pudełko takiego makaronu kosztuje 2,60 funta, czyli równowartość około 13,5 złotego.

Na ten moment niestety polscy gracze będą musieli obejść się... smakiem - Ocado nie wysyła bowiem sprzedawanych przez siebie produktów za granicę. Więc aby spróbować, jak smakuje "oficjalny makaron PlayStation", będziecie musieli wybrać się do Wielkiej Brytanii, ewentualnie do Walii.

Reklama

Choć najbardziej popularne na rynku produktów dla graczy są napoje energetyczne, to mieliśmy już do czynienia z kilkoma innymi eksperymentami kulinarnymi, które były dedykowane graczom. Odwiedzający jedną z edycji imprezy Poznań Game Arena mogą pamiętać, że dość popularne tam stały się "chrupki dla graczy", intensywnie reklamowane z jednego ze stoisk. Ostatnio także pewna znana sieć fast-foodów wystartowała z kampanią promocyjną jednego ze swoich zestawów, który ma być inspirowany Diablo 4. Wcześniej natomiast mocno angażowała się w marketing i sponsoring wydarzeń esportowych.

Makaron doczekał się nawet oficjalnego spotu reklamowego, który możecie zobaczyć poniżej. Nie zabrakło w nim oczywiście wielu motywów związanych z grami, a za spot odpowiedzialny jest włoski oddział PlayStation.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy