Take-Two zamyka studio odpowiedzialne za popularną grę. To już niemal pewne
Wiele wskazuje na to, że Intercept Games będzie kolejnym znanym studiem w gamingowej branży, które zostanie zamknięte przez jego właścicieli. Zespół zasłynął z wyprodukowania popularnego symulatora lotów kosmicznych, czyli Kerbal Space Program 2.
Intercept Games to studio deweloperskie z siedzibą w Seattle w stanie Waszyngton. Producenci odpowiadają za wyprodukowanie sequela słynnych lotów kosmicznych. Kerbal Space Program 2 trafił na sklepowe półki na początku 2023 roku (w wariancie early access), stawiając nacisk na rozgrywkę opartą o tematykę kosmicznych podbojów, strategii i symulacji.
Intercept Games to studio będące własnością Take-Two Interactive, wydawcy m.in. popularnej serii Grand Theft Auto. Jeszcze kilkanaście dni temu po licznych medialnych spekulacjach szef korporacji, Strauss Zelnick, przyznał, iż nie doszło do zamknięcia zespołów deweloperskich w postaci Roll7 oraz wspomnianego Intercept Games.
Wszystko wskazuje jednak na to, że do finalnego zamknięcia twórców Kerbal Space Program 2 jednak dojdzie i to już niebawem. Take-Two od pewnego czasu zmaga się z podobnymi problemami, co lwia część gamingowej branży. Firma ogłosiła nawet plany redukcji 5% swojego personelu pracowniczego, co przełożyć miałoby się na pożegnanie 600 osób.
Nieco więcej zdradził sam Quinn Duffy, dyrektor Intercept Games i jednocześnie reżyser Kerbal Space Program 2. Na swoim profilu w serwisie LinkedIn deweloper napisał, że cały zespół (studio) zostanie zwolnione 28 czerwca, więc "wspaniała grupa pracowników będzie szukać nowych ról".