Suicide Squad: Kill the Justice League bez przedpremierowych recenzji

Gdyby świat wystarczająco nie niepokoił się o Suicide Squad: Kill the Justice League, pojawiły się kolejne wątpliwości. Długo przyjdzie nam najwyraźniej czekać na pierwsze recenzje nowej gry Rocksteady.

Przedpremierowe recenzje to odwiecznych niemalże standard w naszej branży. Zazwyczaj wiele przedstawicieli mediów z większym wyprzedzeniem dostaje nadchodzącej produkcje, aby mieć wystarczająco czasu na zapoznanie się z grą i przygotowanie planowanej zawartości. Kilka dni przed premierą schodzi wreszcie embargo na recenzje, a gracze mogą przekonać się, czy dany tytuł warty jest ich uwagi.

Niestety tą drogą nie pójdzie najwyraźniej Suicide Squad: Kill the Justice League. Dla posiadaczy preorderów nowa gra Rocksteady ma być dostępna już 30 stycznia, a reszta osób dostanie do niej dostęp 2 lutego. Dopiero od osób z wczesnym dostępem dowiemy się, jak w praktyce wygląda ta gra, bowiem żadne klucze nie trafiły jeszcze podobno do redakcji.

Reklama

Fakt ten wzbudził oczywiście jeszcze większe wątpliwości wśród graczy. Wokół Suicide Squad: Kill the Justice League od pierwszych zapowiedzi krążyło dużo kontrowersji. Najpierw chodziło o element live service, później o potencjalną monetyzację, a po ostatnich wrażeniach mediów z wersji przedpremierowej chodziło już głównie o gameplay. Przebieg wydarzeń sugeruje teraz, że Warner Bros. Games obawia się o odbiór swojej nowej gry i nie chce rujnować jej dodatkowo przeciętnymi recenzjami.

Nie jesteśmy oczywiście pewni, czy nikt faktycznie nie ma aktualnie dostępu do Suicide Squad: Kill the Justice League. Jeff Grubb podczas jednego z ostatnich odcinków Game Mess Mornings wspominał, że nie zna nikogo, kto dostałby kod do gry Rocksteady. Podobny sentyment przekazała jego współprowadząca, Lucy James. Wciąż możliwe jest jednak, że ograniczona część przedstawicieli mediów gra teraz w Suicide Squad: Kill the Justice League i po prostu w ciszy i spokoju czeka na zejście embargo.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Warner Bros.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy