Star Wars - gra studia Quantic Dream bardziej nastawiona na akcję

​Twórcy Heavy Rain czy Detroit: Become Human zapowiadają więcej eksploracji oraz akcji w swojej grze osadzonej w uniwersum "Star Wars".

Wystarczyło odebrać wyłączność na tworzenie gier w świecie "Gwiezdnych wojen" od Electronic Arts i oddać je innym deweloperom, aby w sieci zaczęło roić się od doniesień o nowych produkcjach osadzonych dawno, dawno temu, w odległej galaktyce. Poza tworzoną przez "Elektroników" kontynuacją Jedi Fallen Order wiemy o open worldzie od Ubisoftu oraz remake'u Knights of the Old Republic 2 od studia Asper. A kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że nad grą osadzoną w uniwersum George'a Lucasa pracuje też studio Quantic Dream.

Według serwisu Kotaku francuski deweloper pracuje nad nieogłoszoną jeszcze grą Star Wars od półtora roku. Choć twórcy nie mogą o niej jeszcze zbyt wiele powiedzieć, że będzie ona na pewno wyraźnie inna niż dotychczasowe produkcje studia - Heavy Rain: Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human. Podczas gdy tamte stawiały na opowiadaną historię i podejmowanie decyzji, "gwiezdnowojenna" przygoda ma być w większym stopniu skoncentrowana na eksploracji oraz akcji.

Reklama

Quantic Dream w tym roku otworzyło swoje drugie studio deweloperskie. Zespół pracujący w Montrealu współpracuje ściśle z koleżankami i kolegami z Paryża przy tych samych projektach, zamiast tworzyć zupełnie inne gry. Jednak Kanadajczycy poświęcają więcej czasu rozwijaniu mechanik związanych z rozgrywką.

David Cage, założyciel i prezes Quantic Dream, w jednym z ostatnich wywiadów stwierdził, że nie zamierza jedynie odcinać kuponów poprzez tworzenie większej liczby gier podobnych do Heavy Rain czy Detroit: Become Human. Powiedział, że bardzo dobrze czuje się w opowiadaniu interaktywnych historii, wierzy, że są także inne sposoby na przedstawianie poruszających i emocjonujących wydarzeń, których wraz ze swoim zespołem jeszcze nie próbował. Podkreślił, że jest "bardzo zainteresowany" odkrywaniem nowych kierunków.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy