Reklama

Sprzedaż Drug Dealer Simulator przekroczyła 100 tys. sztuk

​Movie Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, poinformował o kolejnym sukcesie Drug Dealer Simulatora. Najnowsza gra spółki sprzedała się w ponad 100 tys. kopii w ciągu zaledwie 11 dni od premiery.

Wcześniej studio informowało m.in. o zwrocie kosztów produkcji w niespełna godzinę od światowej premiery. Ponadto, produkcja znalazła się na pierwszym miejscu listy bestsellerów platformy Steam oraz zbiera bardzo wysokie oceny graczy, z których 89 proc. pozytywnie ocenia tytuł.

"Cieszy nas, że sprzedaż gry cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. Otwiera to nam wiele możliwości do dalszej monetyzacji gry, zarówno poprzez stałe rozwijanie tytułu, jak i przeniesienie gry na inne urządzenia" - komentuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

Reklama

Światowa premiera Drug Dealer Simulator na platformie Steam miała miejsce 16 kwietnia br. Gra od samego początku zbiera bardzo dobre recenzje i cieszy się zainteresowaniem graczy. Koszty produkcji zwróciły się w niecałą godzinę od premiery. Przez kilka godzin gra znajdowała się także na pierwszym miejscu globalnej listy bestsellerów, a w ciągu 72 godzin gra trafiła do prawie 55 tys. osób.

"Zarówno przed premierą, jak i teraz, priorytetem jest dla nas rozwój relacji z graczami. Dzięki kampanii marketingowej oraz aktywnej komunikacji po premierze, zbudowaliśmy sporą grupę fanów, którym nie brakuje również krytycznego spojrzenia. Chcemy, aby nasz produkt był jakościowo jak najlepszy oraz dotarł do jak najszerszej grupy odbiorców. Dlatego słuchamy uwag graczy, które od razu wdrażamy oraz kontynuujemy prace nad poszerzeniem dostępności Drug Dealer Simulator" - dodaje Mateusz Wcześniak.

Drug Dealer Simulator zabiera gracza w świat ciemnych zaułków, podejrzanych podwórek i szemranych typków, gdzie z pozycji niewiele znaczącego osiedlowego dealera podążać będzie drogą zmierzającą do pozycji narkotykowego bossa. Jednak przeprawa ta nie będzie prostą przygodą - na drodze gracza staną zarówno służby specjalne, jak i konkurencja. Zadaniem grającego jest więc zarówno przetwarzanie produktów, kontakt z dostawcami, zarządzanie zasobami i rozbudowa produkcji, ale także strategiczne zawieranie sojuszy, planowanie dostaw czy obserwacja zachowania patroli policyjnych.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy