Spory sukces God of War: Ragnarok. Do Elden Ring jednak trochę brakuje
God of War: Ragnarok pojawił się oficjalnie na rynku kilka dni temu i jak można było przewidywać, okazał się absolutnym hitem w branży gier. Dzieło od Santa Monica Studio notuje fantastyczne wyniki m.in. na platformie Twitch. Tytuł chętnie oglądany jest przez setki tysięcy.
Widać, że fani kultowej już serii z wytęsknieniem czekali na nadejście nowej odsłony God of War. Kontynuacja hitowej gry z 2018 roku rozpala entuzjazm wszystkich, a przygody Kratosa i Atreusa zawarte w Ragnaroku z czystym sumieniem określimy jedną z kilku najbardziej wyczekiwanych gier ostatnich kilku lat.
Warto przypomnieć, że w God of War: Ragnarok zagramy tylko na konsoli PlayStation 5. Tytuł uraczy więc jedynie posiadaczy next-genowej wersji urządzenia od Sony. Użytkownicy PC, jak również konsol Xbox również będą musieli obejść się smakiem.
Ekskluzywność nowej części, jak również ogromna marka, którą bez wątpienia jest God of War, to czynniki, które w konsekwencji prowadzą do tego, że produkcja od Santa Monica Studio niezwykle ochoczo oglądana jest przez użytkowników serwisu streamerskiego Twitch.
Tylko przez pierwsze trzy dni od swojej premiery przygody Kratosa oglądano łącznie przez ponad 11 mln godzin. W momencie szczytowym na wszystkich prowadzonych na żywo transmisjach Ragnarok oglądany był przez blisko 470 tys. widzów. Tym samym dzieło znajduje się wśród 50. najchętniej oglądanych gier na Twitchu.
Dla przykładu Elden Ring, kolejny głośny tegoroczny debiut, zanotował w kulminacyjnym momencie poziom widowni przebijający granicę 880 tys. oglądających. Nawet po blisko dziesięciu miesiącach od pojawienia się na półkach sklepowych, tytuł wciąż potrafi przyciągnąć nowych widzów.
God of War: Ragnarok absolutnie nie ma się czego wstydzić w omawianych kategoriach. Zapewne w ciągu kilku dni poznamy wyniki sprzedażowe PlayStation. Czy na tej płaszczyźnie nowa odsłona kultowej serii spełni oczekiwania producentów?