Spider-Man 2: twórcy ujawnili wszystkie dostępne tryby graficzne

Spider-Man 2 będzie kolejną grą, która zaoferuje kilka różnych trybów wyświetlania grafiki. Insomniac Games ujawniło różnice pomiędzy nimi.

Spider-Man 2 nie będzie miał, jak większość gier, dwóch trybów graficznych, a trzy. Wiemy o tym dzięki rozmowie jaką serwis IGN przeprowadził z Mike’iem Fitzgeraldem, dyrektorem ds. technologii. Dostępne w grze tryby to tryb wydajności, oferujący stałe 60 klatek na sekundę i ray tracing, tryb wydajności w wyższej rozdzielczości, czyli stałe 40 klatek na sekundę i ray tracing oraz tryb jakości - stałe 30 klatek na sekundę i ray tracing.

Reklama

Jednak w tym zestawieniu tkwi pewien haczyk. Tryb wydajności w wyższej rozdzielczości dostępny będzie jedynie dla graczy z odpowiednimi telewizorami - takimi, które obsługują odświeżanie na poziomie 120Hz i posiadają złącze HDMI 2.1. Posiadacze “zwykłych" telewizorów będą mieli dostęp jedynie do dwóch trybów, czyli standardowego trybu wydajności z 60 klatkami na sekundę. Wielu graczy powinna jednak ucieszyć wiadomość, że niezależnie od wybranej opcji, w grze zobaczymy aktywny ray tracing.

Spider-Man 2 pojawi się na konsolach PlayStation 5 20 października, w kilku wydaniach - w tym w opisywanym przez nas ostatnio Digital Deluxe, które to wydanie zaoferuje dodatkowe stroje postaci, punkty umiejętności oraz przedmioty dla trybu foto. Wszystko to oczywiście będzie dostępne za nieco wyższą niż normalnie cenę, 389 PLN.

Podczas ostatniego State of Play twórcy nowego Spider-Mana chwalili się też stworzonym przez siebie światem czyli wirtualną wersją Nowego Jorku. Miasto będzie dwa razy większe niż w poprzednich grach z serii, ale nasz bohater otrzyma też nowe opcje poruszania się po nim, m.in. specjalny strój do swobodnego szybowania pomiędzy budynkami.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Marvel's Spider-Man 2 | PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama