Sony ma problem z jedną z nowych gier. Gracze jej nie chcą

Pamiętacie czasy kiedy każda nowa strzelanka PVP i Battle Royale była witana z otwartymi ramionami, a jej poprzedniczki odchodziły w niebyt. Wygląda na to, że czas dla takich gier się powoli kończy - i Sony ma z tego powodu problem.

Gra Fairgame$ rozpoczęła zeszłotygodniowy pokaz PlayStation Showcase i szczerze mówiąc, już od pierwszych chwil jej zwiastun nie do końca pasował do klimatu Sony. Jak się okazuje, nie było to tylko moje wrażenie. Zwiastun nie prezentował ani grama rozgrywki, ale można było wyciągnąć wniosek, że mamy do czynienia z jakąś strzelanką multiplayer, z trybem PvP, PvE albo looter shooterem. Czyli gra w stylu Destiny albo The Division.

Problem jest jeden - takich gier jest już na rynku na pęczki i gracze chyba nie chcą kolejnej, bo gdy tylko zwiastun Fairgame$ wylądował na Youtube, zaczęło się bombardowanie łapkami w dół. Takich łapek jest ponad 11 tysięcy, a ogólna liczba wyświetleń też nie powala - w tej chwili jest ich zaledwie 157 tysięcy. Pytacie skąd to wiadomo, skoro YT ukryło jakiś czas temu liczbę łapek w dół pod filmami? Takie informacje da się mimo wszystko wyciągnąć i istnieje do tego cała masa wtyczek.

Reklama

Sekcja komentarzy też nie zostawia na grze suchej nitki. Gracze są nieufni, nie wierzą w długie wsparcie dla gry - takich multiplayerów na rynku były dziesiątki, ale wiele z nich zostało zamkniętych w rok po premierze. Graczom nie podoba się też sam fakt, że zwiastun nie przedstawia faktycznych fragmentów rozgrywki, tylko prerenderowane filmy. Jeszcze inni mówią wprost - że takiej gry po prostu nie chcą. Sednem istnienia Sony i PlayStation zawsze były gry dla pojedynczego gracza i wiele osób odrzuca na samą myśl, że ich wydawca wydaje kolejną, generyczną strzelankę.

Jesteśmy bardzo ciekawi, jaka będzie dalsza reakcja Sony. Projekt zostanie po cichu skasowany czy może firma będzie próbowała przekonać graczy, że Fairgame$ to jest właśnie to, czego potrzebują?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy