Sons of the Forest po swojej premierze zdążyło rozbić bank w... 24 godziny
The Forest to jeden z najbardziej prominentnych survival horrorów na rynku. Gra zaskarbiła sobie ogromne rzesze fanów przez pięć lat pełnoprawnego istnienia na rynku po kilkuletnim tkwieniu w fazie Early Access. Nic więc dziwnego, że kiedy Endnight Games ogłosiło prace nad kontynuacją w postaci Sons of the Forest, apetyty wielu zostały mocno wyostrzone.
Swoje zrobiły także zapowiedzi deweloperów mówiące o tym, że dzieło jest najbardziej złożoną grą, jaką udało się stworzyć temu zespołowi. Sons of the Forest (również na etapie wczesnego dostępu) finalnie pojawił się na Steamie 23 lutego.
O tym, że mamy do czynienia z sukcesem Sons of the Forest, świadczy chociażby fakt, iż bezpośrednio po premierze gry kłopotów nabawiły się serwery Steama. W obecnej chwili wyniki popularności imponują, bowiem produkcja zanotowała szczytową liczbę zalogowanych użytkowników na poziomie 350 tys.
Okazuje się, że takie dane bezpośrednio przełożyły się na ogromny sukces komercyjny. Deweloperzy za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pochwalili się kapitalnym wynikiem.
Sprzedaliśmy ponad 2 miliony egzemplarzy w ciągu pierwszych 24 godzin i jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co przygotowaliśmy dla graczy w nadchodzących tygodniach
Wiele wskazuje na to, że Sons of the Forest to udana gra (85% pozytywnych recenzji na Steamie), pomimo tego, że znajduje się dopiero na wczesnym etapie rozwojowym. Nie zanosi się na to, by ten survival horror spadał z rankingów grywalności na platformie od Valve.










