Ruszyła kampania popularnej marki. Wiedźmin gra ważną rolę
Świat Wiedźmina jest od wielu lat inspirujący dla milionów fanów fantastyki na całym globie. Dzieła zapoczątkowane przez Andrzeja Sapkowskiego, a potem kontynuowane przez CD Projekt RED (gry wideo) oraz Netflixa (serial). Teraz w związku z premierą trzeciego sezonu produkcji słynnej platformy streamingowej, doszło do współpracy Wiedźmina ze znaną marką kosmetyków.
Wielkie marki już od lat bardzo chętnie patrzą w stronę esportu czy po prostu gier wideo. Przed laty było niemożliwe, by wielkie marki chciały współpracować z twórcami czołowych wirtualnych produkcji. Wynikało to po części z faktu, że przez lata gry wideo były owiane złą sławą i mitami. Wielu twierdziło, że granie zachęca do przemocy, więc wielkie korporacje nie chciały mieć z wieloma tytułami nic wspólnego.
Dużo w tej kwestii się zmieniło za sprawą esportu, który dokonał mocnej profesjonalizacji w ostatnich latach. Między innymi dzięki temu takie marki, jak DHL, Visa, Mercedes, BMW, Monster czy Red Bull postanowiły zaangażować się w sponsoring. W gry wideo wraz z upływem czasu zaangażowały się także wielkie gwiazdy kina czy muzyki. To także skłoniło wielkie przedsiębiorstwa do tego, by spojrzeć przychylniej na ten coraz mocniej rozwijający się kierunek rozrywki.
Kilkanaście dni temu informowaliśmy o tym, że nadchodzi druga współpraca Epic Games z uniwersum wiedźminskim. Otóż po tym, jak w grudniu można było odblokować skórkę Geralta z Rivii, teraz w sklepie do kupienia za V-Dolce dostępne były pakiety Ciri oraz Yennefer. Leakerzy wspominali już wcześniej, że może dojść do takiej współpracy, ale nie było jeszcze na to żadnych dowodów. Dopiero 23 czerwca okazało się, że dwie kobiece postacie dołączają do gry.
Dzisiaj kooperacje znanych producentów z twórcami gier wideo nie są zaskoczeniem. Nie zmienia to faktu, że jesteśmy świadkami mniej lub udanych kampanii. Teraz w sieci powstała bardzo interesująca kampania reklamowa. Producent kosmetyków - Old Spice połączył się z Wiedźminem i zaprezentowany został ciekawy spot reklamowy. To już druga w ostatnim czasie współpraca związana z Geraltem z Rivii.
Pojawienie się tych kobiecych postaci zrobiło spore zamieszanie w sieci. Fortnite oraz Wiedźmin mają miliony fanów na całym świecie, więc połączenie tych dwóch światów było szansą na spory sukces. Teraz świat wiedźmina pojawił się w spocie reklamowym Old Spice. Ma to bezpośredni związek z ruszającym 3. sezonie serialu o Wiedźminie na platformie Netflix.
Pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu nie zdobyły dużej przychylności fanów. W serwisie IMDB.com spośród pierwszych pięciu epizodów sezonu, pierwszy z nich jest najlepiej oceniony (7,2/10). Pozostałe z nich już mają zdecydowanie surowsze noty. Wiele wskazuje na to, że kampania promocyjna związana z marką Old Spice może jednak przekonać do obejrzenia produkcji Netflixa.
W sieci opublikowano dwie wersje filmu - dłuższą bez polskiego tłumaczenia oraz skróconą z polskimi napisami. Jest to konkretnie reklama limitowanej serii kosmetyku. Bohaterowie reklamy przebywają w pomieszczeniu wystrojonym w średniowiecznym stylu. Wykonują oni pieśń zatytułowaną w humorystyczny sposób jako "Oda do Zapachu". Co ciekawe, do współpracy pomiędzy Old Spice, a Wiedźminem doszło już w grudniu 2021 roku. Teraz jak widać, jest to powrót do dawnego projektu.