Redfall będzie grą z rekordowo wielkim światem
Redfall, nadchodzący action-RPG z elementami co-opa od studia Arkane, miał swój kolejny pokaz - tym razem z okazji QuakeCon. Przy okazji zespół omówił różne elementy tego wyczekiwanego, xboxowego exclusive’a.
Gra Redfall została co prawda przesunięta na przyszły rok, ale każde kolejne spojrzenie na postęp prac napawa optymizmem. To, co się rzuca w omawianych elementach w oczy to przede wszystkim ogromna skala gry.
Podczas tegorocznego QuakeCon odbył się specjalny panel poświęcony grze, w którym produkcja została opisana jako najbardziej ambitny projekt studia Arkane do tej pory.
Szef Arkane, Harvey Smiths, porównał świat Redfall do realiów Prey. Z początku, gdy zespół pracował nad jedną z dzielnic - o mocno wiejskim charakterze - jeden z twórców umieścił na mapie Talosa, który... praktycznie zniknął w ogromie wspomnianej dzielnicy.
Inny z twórców, Ricardo Bare, pełniący rolę reżysera kreatywnego dodał, że Talos był tam rozmiarów jednej farmy, co można porównać do obszaru jednej misji w grze - a co dopiero mówić o wielkości całego świata gry?
Poniższe, 22-minutowe wideo to doskonałe źródło informacji na temat świata gry, postaci, mechanik, systemów i wielu innych elementów, w tym również czystego gameplay. Zaprezentowano tam również concept arty i inne materiały zza kulis powstawania Redfall. Wszystko to jest oczywiście przeplatane dyskusjami twórców.
Gra i jej świat są ogromne, ale jednocześnie twórcy zapewniają, że nie będzie miejsca na nudę i bezczyne oczekiwanie aż coś się wydarzy. Wystarczy złapać jedno z improwizowanych wydarzeń, a tych ma być cała masa, dzięki biegającym wszędzie różnym typom przeciwników.