30. rocznica marki PlayStation to doskonała okazja do świętowania. Sony z tego tytułu postanowiło wydać na rynek limitowane wersje konsoli PS 5 mocno nawiązujące stylistyką do oryginalnego PlayStation. Ponadto japoński gigant zaprezentował również edycje PS5 Pro 30th Anniversary Limited Edition Bundle z zestawem akcesoriów i dodatkami kolekcjonerskimi oraz limitowane kontrolery DualSense Edge Wireless i DualSesne Wireless Controller.
Dość powiedzieć, że świętowanie 30. lat istnienia legendarnej w branży gier wideo marki, nie poszło tak, jak chciałoby Sony... a przede wszystkim spora część graczy. Zapasy z magazynów wyczerpały się w kilka sekund od rozpoczęcia sprzedaży, a wielu osobom "automatom" odrzucał zamówienia. Tylko szczęśliwcom udało się w przedsprzedaży nabyć to, co faktycznie chcieli.
Ale czy faktycznie? Jak donosi serwis VGC, z limitowanym sprzętem z okazji 30-lecia PlayStation pojawiły się kolejne problemy. Firma Argos, brytyjski sprzedawca detaliczny, anulował sporą część zamówień na konsolę PlayStation 5 30th Anniversary Edition. Upust emocjom dali niektórzy fani m.in. na platformie X czy na Reddicie.

Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia przedpremierowego na edycję PS5 30th Anniversary Edition. Automatycznie przetworzymy zwrot na Twoją oryginalną metodę płatności. Przyjmij nasze szczere przeprosiny za niedogodności
Firma tłumaczy w ten sposób, że z uwagi na ogromny popyt na te urządzenia, niektóre zamówienia musiały zostać permanentnie anulowane. Zostały one bowiem nieprawidłowo "przetworzone". Brytyjski podmiot oczywiście zwróci klientom środki, choć i to jak widać, nie zatrzymuje dużego wyrazu niezadowolenia.










