Przyszłość Remedy Entertainment. Max Payne, Control 2 i Condor coraz bliżej
Remedy Entertainment przełamało dłuższą ciszę obszerną aktualizacją na temat powstających wewnątrz studia gier. Projekty przechodzą kolejne kamienie milowe, a prace nad nimi idą najwyraźniej zgodnie z planem.
Remedy Enetertainment to jeden z najbardziej wyjątkowych deweloperów na rynku. Studio powstało blisko 30 lat temu, a ich wieloletnia historia zaowocowała kilkoma głośnymi produkcjami. Deweloperzy odpowiedzialni za takie hity jak Max Payne, Control, Alan Wake czy Quantum Break zyskali sobie bardzo dobrą renomę wśród graczy i reputację studia, któremu trudno jest zrobić coś naprawdę słabego.
Ostatnią premierą Remedy był Alan Wake 2, który pod koniec października będzie obchodził swoje pierwsze urodziny. Na OpenCriticu sequel może pochwalić się średnią ocen w wysokości 89 oraz 93% rekomendacji ze strony krytyków. Po 13 latach od premiery pierwszej części dostaliśmy fenomenalny sequel, bardzo ciepło przyjęty przez fanów Remedy, rozwijany regularnymi aktualizacjami aż do teraz.
Nic więc dziwnego, że przy tak dobrej passie deweloperów graczy interesują kolejne ich projekty. W ramach odpowiedzi na krążące wokół gier studia spekulacje Remedy zapewniło fanom aktualizację ich aktualnych gier. Wewnątrz studia powstają aktualnie trzy tytuły - Remake Max Payne 1 i 2, sequel Control oraz Project Condor, spin-off Control, który ma być grą multiplayer live-service.
Najbliżej premiery, chociaż wciąż nie aż tak blisko, zdaje się być Max Payne. Remake powstający we współpracy z Rockstar Games tytuł jest na późnym etapie produkcji. Deweloperzy pracują więc aktualnie nad wersją gry grywalnej od początku do końca. Control 2 z kolei jest już gotowe do wejścia w pełny etap produkcji. Sequel osiągnął istotny kamień milowy i proces jego tworzenia ma od teraz tylko nabierać tempa.
Project Condor wydaje się wciąż odległym dosyć projektem. Remedy poinformowało jedynie, że odpowiedzialny za multiplayera zespół stworzył już kilka trybów oraz map, które testowane są aktualnie wewnątrz studia. Proces ten ma zapewnić deweloperom dodatkowy feedback i nakierować ich we właściwą stronę. Te playtesty mogą potencjalnie zadecydować również o tym, czy Remedy będzie chciało dalej inwestować swój czas w Project Condor, czy woli skupić się na pozostałych, bardziej pewnych tytułach.