Prophecy to anulowana gra twórców Ghost of Tsushima
W sieci pojawił się interesujący materiał wideo, prezentujący grę Prophecy. Ta nigdy nie trafiła na rynek, lecz była projektem, nad którym najwyraźniej pracowało studio Sucker Punch zanim zdecydowało się jednak zająć Ghost of Tsushima. Wideo pokazuje, że prace byłe zaawansowane.
Oglądamy tak zwany "vertical slice", czyli przekrojowe wideo, która ma za zadanie pokazać najważniejsze cechy i motywy przewodnie produkcji. Całość toczy się w średniowiecznym świecie, a całość przypomina nieco Assassin’s Creed, jeśli wziąć pod uwagę swobodę poruszania i skradanie.
Film jest całkiem długi, bo obejmuje ponad 11 minut, włącznie z przerywnikami filmowymi. Dowiadujemy się, że główny bohater anulowanej gry to Abel Tvorah. Mężczyzna stara się uciec przed strażnikami w imponującym mieści, korzystając z broni białej, biegając po dachach i unikając strzał.
Jest też nieco alchemii. Żeby nie było złudzeń, całość jest nawet okraszono logo Sucker Punch. Nazwa pliku sugeruje, że całość pochodzi z 2015 roku, a więc z okresu zaraz po zakończeniu prac nad Infamous Second Son. Wydaje się, że źródłem jest projektant postaci w studiu, Max Chapman.
Ostatecznie projekt nie powstał. Dlaczego? Przyczyn zapewne nigdy nie poznamy. Sucker Punch zajęło się zamiast tego Ghost of Tsushima, które jest produkcją nieco bardziej kreatywną i unikatową nić to, co prezentuje sobą Prophecy. Również sprzedaż jest świetna - w Japonii brakuje pudełek.