Producenci Battlefielda mogą uczyć się od twórców gry BattleBit Remastered?
Minął miesiąc od premiery gry BattleBit Remastered, a ta nadal święci triumfy i bije rekordy popularności stale, znajdując się na liście najchętniej ogrywanych produkcji na Steamie. Na AMA (ask my anything - zapytaj mnie o wszystko) w serwisie Reddit twórcy gry odpowiedzieli na najbardziej interesujące pytania. Odnieśli się także do bezpośrednich porównań BattleBita do gier z serii... Battlefield.
BattleBit Remastered to istny przebój tego roku i nowość w gatunku strzelanek. Produkcja wyróżnia się absurdalnie niskimi wymaganiami sprzętowymi, a przy tym oferuje zabawę dla nawet 254 osób jednocześnie na tym samym serwerze. To co jednak charakteryzuje omawiany tytuł to klimatyczna low-poly oprawa graficzna przypominająca nieco hybrydę Minecrafta i Robloxa.
Pomimo pozornej prostoty, BattleBit Remastered dostarcza całą gamę dosyć zaawansowanych i ciekawych mechanik oraz funkcji, m.in.: system destrukcji, komunikację głosową (w trzech trybach), opcję dostosowywania broni czy dostępność rozmaitych pojazdów. To właśnie te czynniki wpływają na fakt, że gra ta często porównywana jest do serii Battlefield od EA DICE.
W serwisie Reddit zorganizowane zostało specjalne AMA z deweloperami gry BattleBit Remastered, którzy ochoczo odpowiadali na pytania społeczności. Szczególnie ciekawe wydało się jedno z nich. Dotyczyło one tego, czy deweloperzy Battlefielda, czyli EA DICE, mają się coś czego uczyć od trójki twórców Battlebita. W tym przypadku skromność i lekka dawka kurtuazji wzięła górę.
Tymczasem na koniec przypomnijmy - BattleBit Remastered zgarnął już ponad 53 tys. recenzji na Steamie, z czego aż 91% bardzo pozytywnych. Rekord, jeśli chodzi o grywalność wynosi 86,6 tys. jednocześnie zalogowanych użytkowników.