Problemy z dostępnością PS4 w Polsce? Sklepy nie gwarantują dostaw w dniu premiery
Większość europejskich sklepów nie gwarantuje dostawy PlayStation 4 w dniu premiery, jeśli zamówienie zostanie złożone po konkretnym terminie (w Wielkiej Brytanii był to np. sierpień).
To zrozumiałe - w ten sposób Sony chce zabezpieczyć się przed brakami w dostawie w dniu debiutu konsoli. Problem ten dotychczas nie dotyczył Polski, ale wygląda na to, że i u nas zaczęły pojawiać się pierwsze kłopoty z pre-orderami.
Na stronach Media Expertu i Ultimy na kartach produktu PlayStation 4 znalazła się informacja wyjaśniająca, że sklepy nie będą w stanie zagwarantować realizacji zamówień przedpremierowych złożonych po 4 września. Oznacza to, że jeśli zamówimy konsolę teraz, są bardzo małe szanse, że dostaniemy ja w dniu debiutu.
Z tego, co udało nam się ustalić, na chwilę obecną informacja pojawiła się tylko w dwóch sklepach. Nie wiadomo więc czy to problem szerszy i czy kłopoty z dostępnością PS4 dotyczyć będą całego kraju. Skontaktowaliśmy się już w tej sprawie z przedstawicielami polskiego oddziału Sony - gdy tylko dowiemy się czegoś więcej, od razu was o tym poinformujemy.
W tak zwanym międzyczasie nieco światła na sytuację rzucił przedstawiciel sklepu Ultima. Chcieliśmy się dowiedzieć czy umieszczona na karcie produktu PS4 adnotacja związana jest ze zbyt małą liczbą zamówionych egzemplarzy konsoli. Oto przesłany w odpowiedzi mail Magdaleny Kucharskiej, specjalistki ds. sprzedaży: "Z uwagi na duże zainteresowanie i nie ujawnioną jeszcze przez SCEP ilość dostępnych sztuk jak i cenę nie możemy oświadczyć, że w 100% gwarantujemy wszystkim konsolę w dzień premiery stąd adnotacja w karcie produktu".