Ponad milion zagrań w Biedronka Simulator w Robloxie
Biedronka we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) uruchomiła w październiku działający sklep w wirtualnym świecie gry Roblox, który pozwala użytkownikom wcielić się w rolę jego pracowników lub klientów. Gra odniosła spektakularny sukces w niecały miesiąc od uruchomienia i wygenerowała ponad 1 300 000 rozgrywek.
Symulator Biedronki to gra, w której celem jest utrzymanie sklepu oraz zadbanie o jego nieprzerwaną pracę, co wymaga od użytkowników współpracy zespołowej i zaangażowania ze strony wszystkich graczy na serwerze. Gra cieszy się ogromną popularnością i w niecały miesiąc od uruchomienia wygenerowała ponad 1,3 mln zagrań. Symulator cieszy się również wysokim uznaniem wśród graczy - aż 96% z nich zostawiło pozytywną ocenę.
Zaangażowanie użytkowników przełożyło się także na popularność grupy Biedronka_Polska na Robloxie, gdzie już teraz aktywnych jest ponad 42 tysiące osób. Fenomenalne wyniki stawiają ten świat marki w czołówce wszystkich - nie tylko komercyjnych - gier na Roblox. W szczytowym momencie gra zakwalifikowała się do grona 1000 największych gier na Robloxie (globalnie!). A wszystkich gier na Robloxie jest nawet aż... 40 milionów.
Użytkownicy w ramach aktywności w grze mogą: dostarczać świeże produkty do sklepu z pobliskiego magazynu, obsługiwać kasy, dbać o czystość, wykładać produkty na półki, wypiekać chleb oraz pomagać klientom znaleźć odpowiednie działy. Dodatkowo, w grze pojawiały się postaci znane z Gangu Produkciaków, a po zebraniu wszystkich gracze mogli odebrać dodatkową naklejkę w zakończonej niedawno aktywacji konsumenckiej.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).