Polacy pracują nad kontynuacją hitowego Lords of the Fallen. Co wiemy o grze?
Kilka miesięcy temu z raportów Komisji Nadzoru Finansowego dowiedzieliśmy się, że polskie studio CI Games faktycznie pracuje nad sequelem Lords of the Fallen. Teraz potwierdzenie przyszło z kolejnego źródła. Mroczny soulslike od rodzimych twórców powróci... w 2026 roku!
Gatunek soulslike ma się wyśmienicie. Wystarczy wspomnieć o takich klasykach jak Dark Souls, Bloodborne, Sekiro, czy nieco nowszych tytułach m.in. Lies of P oraz wzbudzającym ostatnio ogromną furorę Wukong: Black Myth. Jednym z przedstawicieli tej konwencji był w 2023 roku Lords of the Fallen.
Tytuł w momencie debiutu mierzył się z kilkoma bolączkami na tle sprzętowym. Pod względem rozgrywki Lords of the Fallen zadowoliło graczy, a sami deweloperzy podkreślali, że są jak najbardziej zadowoleni z zainteresowania jaki wygenerował ich produkt, przekładając się na solidną sprzedaż gry.
Od jakiegoś czasu mogliśmy usłyszeć, że CI Games zajmuje się procesem produkcyjnym kilku gier w tym tajemniczego Projectu 3. Teraz za sprawą sprawozdań finansowych spółki za pierwszy kwartał bieżącego roku dowiedzieliśmy się nieco więcej o tym dziele. W istocie rzeczy będzie to pełnoprawny sequel mrocznego Lords of the Fallen wyprodukowanego w końcówce 2023 roku.
Produkcja korzystać będzie z możliwości silnika Unreal Engine 5. Podobnie jak w przypadku hitu sprzed roku, tym razem również stery produkcyjne obejmie studio Hexworks. Z racji "dużej inwestycji" ze strony Epic Games, nadchodząca gra ma trafić na PC ekskluzywnie na platformę Epic Games Store. CI Games zamierza wydać swój produkt w 2026 roku. Oczywiście prócz komputerów osobistych, w sequel zatopić będą mogli zatopić się także posiadacze next-genowych konsol.
Wg. przecieków kontynuacja Lords of the Fallen ogłoszona zostanie w 2025 roku oficjalnymi drogami. Tytuł wzbogacony ma zostać licznymi usprawnieniami gameplayu poszerzającymi m.in. tryby rozgrywki. Producenci większy nacisk postawią też na bardziej ‘komercyjny styl graficzny’ i większą jakość kampanii.