Początek nowej historii CD-Action - start emisji akcji

​Magazyny CD-Action i PC Format rozpoczynają emisję akcji, dzięki której każdy może stać się współwłaścicielem tych prasowych marek oraz wspomóc ich rozwój.

Głównym zamierzeniem zbiórki jest pozyskanie środków, które przeznaczone zostaną na uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW kompatybilnych ze wszystkimi urządzeniami, a także zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru działalności.

Kolejny cel to stworzenie kompleksowo wyposażonego studia do produkcji materiałów wideo oraz rekrutacja kreatywnej ekipy, która wesprze redakcję w regularnym dostarczaniu interesujących i angażujących treści.

Zebrane środki pozwolą też na powrót do wysokich standardów jakości, jakie cechowały CD-Action i PC Format przed laty, poszerzenie kanałów dystrybucji oraz przygotowanie dla czytelników atrakcyjnej oferty prenumeraty.

Reklama

Akcja crowdfundingowa pozwalająca stać się współwłaścicielem magazynów uruchomiona została pod adresem nowecdaction.pl. Na stronie znaleźć można wszystkie szczegóły dotyczące tej inwestycji - przede wszystkim model i cele biznesowe, a także informacje na temat składu nowej redakcji kierowanej przez Dawida Bojarskiego.

Emisja akcji organizowana jest przez agencję Fantasyexpo, która utworzyła nową spółkę Gaming Tech Esports Media SA, by realizować cele obu marek (CD-Action oraz PC Format). Stanowisko prezesa w GTEM SA objęła Lidia Ukleja, która jest związana z CD-Action od ponad 15 lat.

Spółka wyceniana jest na 8 milionów złotych. W ręce inwestorów trafi 15,62% akcji na łączną kwotę 1,25 milionów złotych. Akcje będą do kupienia w jednej serii, a maksymalny czas ich emisji to trzy miesiące.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy