PlayStation 4: Sprzedaż przekroczyła 7 mln egzemplarzy!
Nowa konsola Sony nabiera rozpędu - japoński koncern poinformował o zaliczeniu kolejnego kamienia milowego.
Sony zaprezentowało ostatnio najnowsze dane, z których wynika, że na całym świecie sprzedano łącznie już ponad 7 milionów egzemplarzy najnowszego systemu - PlayStation 4.
"Reakcja światowej społeczności graczy na wprowadzanie systemu PS4 jest oszałamiająca i czujemy się zaszczyceni, że użytkownicy wybierają właśnie system PS4 na swoją konsolę nowej generacji" - powiedział Andrew House, prezes i dyrektor generalny grupy Sony Computer Entertainment Inc.
"Przygoda z PS4 dopiero się rozpoczęła i choć wciąż stawiamy czoło trudnościom związanym z dużym popytem na całym świecie, zamierzamy wytrwale spełniać potrzeby naszych klientów, a także pozytywnie zaskakiwać graczy, dostarczając im nowych inspirujących i przejmujących wrażeń. W ciągu nadchodzących miesięcy będziemy z przyjemnością ujawniać nowe, ekscytujące możliwości" - kontynuował House.
To jednak nie koniec dobrych wiadomości, bowiem oprócz świetnych wyników samej konsoli, równie dobrze radzą sobie gry przeznaczone na tę platformę - według ujawnionych informacji łącznie w sklepach detalicznych na całym świecie oraz cyfrowej dystrybucji sprzedano ponad 20,5 miliona egzemplarzy.
Wciąż mało? W takim razie, co powiecie na statystyki związane ze społecznościowymi opcjami PS4? Do tej pory Sony odnotowało ponad 135 milionów udostępnień wykonanych za pomocą przycisku "SHARE" na kontrolerze bezprzewodowym. Natomiast platformy umożliwiające przesyłanie filmów, takie jak Twitch i Ustream, wciąż rosną w siłę - zarejestrowano ponad 4,9 miliona transmisji z rozgrywek i niemal 90 milionów sesji z udziałem widzów.
Jak na razie ewidentnie widać, że Sony trafiło w gusta konsumentów i wraz ze swoją najnowszą generacją sprzętu do grania wysuwa się na prowadzenie. Czy trend ten zdoła się utrzymać dłużej? Czas pokaże. A wy zdążyliście już nabyć własny egzemplarz PlayStation 4 czy z zakupem wciąż wstrzymujecie się do pojawienia na rynku konkurencji?