Pixelart nie jest stylem, w który chcemy inwestować - twierdzi szef Sonic Team

Sonic
Sonicmateriały prasowe
Kiedy mówimy o marce, zdecydowanie potrzebujemy trójwymiarowych gier z Soniciem. Czujemy też, że potrzebna nam jest klasyczna gra 2D. To fundamenty, które musimy mieć. Rozszerzamy markę na filmy i seriale telewizyjne, ale nadal potrzebujemy zarówno gier w 2D jak i 3D.
Takashi Iizuka
Patrzymy na pixel art - to świetny styl, ale kiedy spojrzymy 10-20 lat do przodu, pixel art nie wydaje się być opłacalnym stylem dla naszych graczy. Aby naprawdę pójść do przodu, chcemy mieć pewność, że prezentujemy coś, co w tym okresie dalej będzie ewoluowało i było warte tworzenia nowej zawartości.
Faux Paux: Kamil Górecki (Fantasy Expo)Polsat Games
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?