Payday 3 - twórcy rozczarowani stanem serwerów na premierę. Będą działania
Studio Starbreeze, twórcy Payday 3 obwiniają zewnętrznego partnera, odpowiedzialnego za stan infrastruktury sieciowej.
Premiera Payday 3 została potężnie przyćmiona problemami z serwerami, przez które gra była niedostępna w wielu momentach w trakcie całego weekendu. Gra pojawiła się oficjalnie w czwartek, na pecetach oraz konsolach PlayStation 5 i Xboxach Series X/S - na tych ostatnich zawitała też w usłudze Xbox Game Pass. Dla wraz z rosnącą popularnością wśród graczy, szybko pojawiły się problemy.
Dziś rano pojawiło się oświadczenie szefa Studia Starbreeze, w którym wyraził on rozczarowanie efektem premiery ich ostatniego i największego hitu. Jednocześnie wskazał jako głównego winowajcę niewymienionego z nazwy partnera, odpowiedzialnego za usługi sieciowe, przez którego gra zaliczyła tak ogromną wpadkę.
Starbreeze ujawniło również, że pomimo problemów Payday 3 w szczycie miało ponad 218 tysięcy graczy oraz 1,3 miliona unikalnych graczy zagrało w ich nowy tytuł przez cały czas od premiery. Mimo wysiłków zmierzających do poprawy sytuacji, studio już podjęło decyzję o zerwaniu współpracy z obecnym “partnerem" i znalezieniu nowego. Gra ma też być “mniej zależna od usług online".