Path of Exile będzie jeszcze trudniejsze. Twórcy zapowiadają Ruthless Mode
Słynny Hard Mode został wreszcie ujawniony. Po długich miesiącach zapowiedzi Grinding Gear Games oficjalnie zaprezentowało Ruthless Mode, trudniejszą wersję Path of Exile.
Podczas ostatnich kilku prezentacji nowych lig w Path of Exile przez wypowiedzi Chrisa Wilsona przewijały się dwa, zyskujące na popularności tematy - Path of Exile 2 oraz Hard Mode. Samo ogłoszenie sequela wzbudziło oczywiście mnóstwo emocji. Jest to potencjalnie jedno z największych wydarzeń w historii gry i graczy ciekawy kierunek, jaki deweloperzy obrali ze swoją drugą produkcją.
W pewnym momencie Chris Wilson przedstawił również poboczny projekt kilku pracowników Grinding Gear Games, którzy chcieli w nieco inny sposób grać w Path of Exile. Zaczęli planować trudniejszy tryb stawiający nacisk na zupełnie inny aspekt gry niż współczesny endgame.
Hard Mode jest najwyraźniej na dosyć zaawansowanym etapie produkcji, bowiem Grinding Gear Games było gotowe na oficjalną prezentację. W obszernym wpisie na forum deweloperzy przedstawili, czego dokładnie możemy spodziewać się po tym trybie, którego oficjalna nazwa to Ruthless Mode.
GGG zaznaczyło, że będzie to tryb mocno zmieniający podstawy Path of Exile i nie jest przeznaczony dla wszystkich fanów gry. Crafting będzie znacząco utrudniony i ograniczony, na podłodze rzadko będziemy znajdować przedmioty, a gemy przestaną w ogóle wypadać z przeciwników. Przejście kampanii zająć może kilkadziesiąt godzin i osiągnięciem może okazać się ukończenie aktu, a nie Level 20 Simulacrum czy Uber bossy, jak to bywa w przypadku standardowej wersji gry.
Pierwsza wersja trybu Ruthless ma zadebiutować w grudniu, razem z ekspansją 3.20.