Paladins otrzyma tryb wzorowany na PlayerUnknown's Battlegrounds

​Studio Hi-Rez podczas imprezy poświęconej produkcjom zespołu ujawniło, że Paladins - oparta na modelu F2P produkcja sieciowa - wzbogaci się o tryb wzorowany na PlayerUnknow's Battlegrounds.

W wariancie o wiele mówiącej nazwie Battlegrounds rozgrywka będzie przypominała to, co znamy z cieszącego się ogromną popularnością PUBG. Setka graczy trafi więc na jedną mapę, by walczyć o przetrwanie. Oczywiście wszyscy staną przed koniecznością unikania mgły, która wraz z upływem czasu obejmie coraz większy teren.

Nie zabraknie jednak kilku różnic. Przede wszystkim twórcy zamierzają podzielić uczestników zmagań na drużyny. Starcie zwycięży zespół, którego członkowie pozbędą się pozostałych rywali i jako ostatni pozostaną na polu bitwy.

Reklama

Twórcy obiecują, że mapa w nowym trybie będzie około 300 razy większa od plansz znanych z tradycyjnego wariantu Siege. Pojawi się też możliwość eksplorowania lokacji za pomocą wierzchowców i zbierania wyposażenia. Istotną rolę odegrają umiejętności poszczególnych postaci.

Dokładna data premiery trybu nie jest na razie znana, ale powinien ukazać się jeszcze w tym roku. Nadmienić przy tym należy, że dostęp do wariantu uzyskają za darmo wszyscy zainteresowani gracze.

Na tym nie koniec: studio Hi-Rez zaprezentowało jeszcze inne nowości zmierzające do Paladins. Produkcja otrzyma kolejną - 35. - postać. Mowa o czempionce Moji reprezentującej magiczną klasę Flank. Podopieczna jest również przedstawicielką nowej rasy o nazwie Leipori. Bohaterka jeździ na grzbiecie przyzywanego dwugłowego smoka i karmi stwora, by naładować zapasy energii.

Poza tym w grze pojawi się zespołowy deathmatch. Jak nietrudno się domyślić, zabawa w trybie sprowadzi się do pokonania wszystkich rywali w danej lokacji. Twórcy przygotowują także zaprojektowaną z myślą o wariancie mapę Trade District.

W planach jest też następny rodzaj wierzchowców - koty bojowe. Pierwszy nosi nazwę Primal Prowler, ale zwierzaka dostaną jednak tylko - przynajmniej na razie - osoby posiadające wykupiony abonament Twitch Prime.

Wspomniane elementy (poza oczywiście opcją Battlegrounds) zawitają do produkcji w ciągu najbliższych dni. Na PC zadebiutują 10 stycznia, zaś posiadacze konsol Xbox One i PlayStation 4 muszą poczekać tydzień dłużej - do 18 stycznia.

Developerzy przypomnieli także, że nadal trwają prace nad mobilną odsłoną Paladins. Gra o podtytule Strike ma przypominać produkcje typu MOBA, a wydarzenia twórcy przedstawią w rzucie izometrycznym. Pod TYM adresem można zapisać się do testów.

Projekt autorstwa studia Hi-Rez jest nastawionym na rozgrywkę sieciową FPS-em, w którym gracze kierują różnymi bohaterami. Niczym w Overwatch od studia Blizzard, poszczególne postacie dysponują unikalnymi dla siebie zdolnościami.

Poniżej można obejrzeć zwiastuny poświęcone nadchodzącym nowościom:

Tryb Battlegrounds:

Czempionka Moji:

Wariant zespołowego deathmatchu:

Koty bojowe:

Mobilne Paladins Strike:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: paladins
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy