Nightingale - survivalowa produkcja PvE z otwartym światem zadebiutuje wcześniej
To dosyć niecodzienna sytuacja w branży gamingowej, która co chwile dotknięta jest licznymi opóźnieniami nawet najbardziej gorących premier. Deweloperzy Nightingale poinformowali właśnie, że tytuł trafi na rynek w early access wcześniej niż zapowiadano.
Nightingale to debiutancki gamingowy projekt studia Inflexion Games. Zespołem deweloperów dowodzi słynny Aaryn Flynn, niegdyś cenny pracownik BioWare, który miał swój nieodzowny wpływ w powstanie m.in. kultowego cyklu Mass Effect.
Nightingale to survivalowa gra typu PvE z otwartym światem, którą ogrywać możemy w dwóch wariantach. Tytuł pozwoli nam na zabawę solową, choć twórcy nie kryją się z tym faktem, że gra swój potencjał uwalnia, gdy przystąpimy do kooperacji z przyjaciółmi. "Buduj, twórz, walcz i eksploruj, wędrując przez mistyczne portale do różnorodnych niesamowitych i fantastycznych krain" - czytamy w opisie gry.
Fabularnie naszym zadaniem w tej produkcji jest odnalezienie drogi do magicznego miasta uznawanego za ostatni znany bastion ludzkości. Twórcy do dyspozycji graczy oddali baśniowe krainy, od rozmaitych lasów i bagien przez pustynie i portale. Nieodzownym filarem rozgrywki jest mechanika craftingu pozwalająca nam na konstruowanie rozmaitych przedmiotów z pozyskanych zasobów.
Nightingale już na opublikowanych zwiastunach i grafikach potrafi przyciągnąć oko swoją wyjątkową szatą wizualną. Tytuł bazować będzie na silniku Unreal Engine 5. Gra trafi do wczesnego dostępu już 20 lutego, czyli dwa dni wcześniej niż planowali deweloperzy. Przede wszystkim jest to pokłosie udanych testów Nightingale, które odbyły się na samym początku lutego. Wzięło w nich udział ponad 40 tys. graczy.
Inflexion Games po ok. 9-12 miesiącach od debiutu w Early Access planuje wydać pełnoprawną wersję swojej hitowo zapowiadającej się gry.